نقشه سرمایه گذاری در اقلیم کردستان عراق تهیه می شود

سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ 756 0
نقشه سرمایه گذاری در اقلیم کردستان عراق تهیه می شود بر اساس این طرح و بر اساس ویژگی های هر منطقه، اولویت با بخش های کشاورزی، صنعت و گردشگری خواهد بود.

به گزارش تجارت بان، با هدف ارائه خدمات به همه مناطق و بر اساس ویژگی های هر منطقه، نقشه سرمایه گذاری آماده می شود. این طرح ها از سوی مدیریت همان منطقه تهیه خواهد شد.


بر اساس گزارشی که پایگاه خبری باس نیوز منتشر کرد، سامان عرب، مدیر کل سرمایه گذاری استان اربیل با اشاره به تامین زمین مورد نیاز برای این پروژه ها، اظهار کرد: این طرح بر اساس ویژگی های جغرافیایی هر منطقه خواهد بود؛ برای مثال در منطقه شقلاوه و رواندز، پروژه های گردشگری مورد نیاز است در حالی که برای منطقه مخمور تاسیس کارخانه و پروژه های استراتژیک مانند صنعت بسته بندی و ساختمان سازی مورد توجه است. 


به گفته این مقام مسئول، همچنان که در برنامه کابینه نهم اقلیم کردستان عراق عنوان شده است اولویت بیشتر با حوزه های کشاورزی، صنعت و گردشگری است. 


بر اساس ابلاغ رئیس اقلیم کردستان، اهمیت زیادی به تمام روستاها و شهرک هایی که نیاز به اجرای این پروژه ها دارند، داده می شود. پس از این سرمایه گذاران دیگر زمین مورد نیاز را انتخاب نمی کنند، بلکه مدیریت هر شهر بر اساس طرح ارائه شده، زمین ها را مشخص خواهد کرد.

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه