فراخوان جشنواره کاریکاتور

کاریکاتوریست های دنیا در شهر سلیمانیه گرد هم می آیند/ نمایش آثار هنرمندان 31 کشور

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ 705 0
کاریکاتوریست های دنیا در شهر سلیمانیه گرد هم می  آیند/ نمایش آثار هنرمندان 31 کشور «دیدار کاریکاتور کردی» عنوان رویدادی است که برای دومین بار اردیبهشت ماه 1399 در شهر سلیمانیه کردستان عراق برگزار می شود و آثار کاریکاتوریست های کشورهای مختلف جهان از جمله ایران را به نمایش می گذارد.

کاریکاتوریست های دنیا در شهر سلیمانیه گرد هم می  آیند/ نمایش آثار هنرمندان 31 کشور 

به گزارش تجارت بان، بختیار سعید مدیر مرکز هفت رنگ درباره رویداد دیدار کاریکاتور کُردی با اشاره به برگزاری این رویداد بین المللی در اردیبشت ماه سال 1399 بیان کرد: این فستیوال در روزی که در دنیا با نام روز دروغ نام گذاری شده است، در سطح بین المللی و با شعار «صلح» برگزار خواهد شد و تا کنون هنرمندان 31 کشور دنیا با ارائه آثاری در این رویداد شرکت کرده اند و به مفاهیم صلح که شعار این دوره است، پرداخته اند.


به گفته این مدیر هنری، کشورهای شرکت کننده در این رویداد هنری، علاوه بر اقلیم کردستان عراق شامل ایران، سوریه، روسیه، آلمان، چین، آرژانتین، استرالیا، آذربایجان، بلغارستان، بوسنی، کلمبیا، کوبا، کرواسی، مصر، هندوستان، عراق، رومانی، پرتغال، اندونزی، فیلیپین، ایرلند، مونتنگرو، ایران، نروژ، پرو، بلژیک، صربستان، هلند و آمریکا است.


بختیار سعید همچنین یادآور شد: در این فستیوال بین المللی به سه نفر برتر به انتخاب هیات داوران، جوایز ارزنده ای به ترتیب نفر اول تا سوم شامل 500 دلار، 300 دلار و 200 دلار اهدا می شود.


مدیر مرکز هفت رنگ همچنین تأکید کرد: آثار ارسالی هنرمندان نباید پیش از این در جای دیگری به نمایش درآمده باشد.


به گفته این مدیر هنری، هنرمندان تا 11 اسفند 1398 فرصت دارند تصویر آثار خود را با کیفیت DPI 300 به نشانی ایمیل baktyarsaeds@gmail.com ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 07701563470 در مرکز 7 رنگ شهر سلیمانیه تماس بگیرند.

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه