ثبت شرکت در کردستان عراق

اعلام آخرین تعداد شرکت های خارجی در کردستان عراق

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ 1748 0
اعلام آخرین تعداد شرکت های خارجی در کردستان عراق وزارت بازرگانی و صنعت اقلیم کردستان عراق، آخرین آمار ثبت شرکت های خارجی در کردستان عراق را اعلام کرد. بر اساس این آمار بیش از 3 هزار شرکت خارجی در اقلیم کرستان فعالیت می کنند که بیشتر آنها در اربیل حضور دارند.

به گزارش تجارت بان، بر اساس آمارهای وزارت بازرگانی و صنعت اقلیم کردستان در سال گذشته در مجموع شرکت های خارجی که در کردستان عراق فعالیت دارند، تعداد آنها 3 هزار و 100 شرکت است که بیشتر آنها شرکت های ترکیه ای، کشورهای عربی و اروپایی هستند.


فتحی محمد سخنگوی وزارت بازرگانی و صنعت دولت اقلیم کردستان در این باره گفت: در سال 2019 در مقایسه با سال 2018 ثبت شرکت ها در اقلیم کردستان افزایش پیدا کرده است.


به گفته این مقام مسئول در سال 2018 در اقلیم کردستان تنها 34 شرکت خارجی به ثبت رسیده در حالی که در سال 2019 به 60 شرکت افزایش پیدا  کرده است. با این آمار مجموع کل شرکت ها به 3 هزار و 102 شرکت و شعبه رسیده است که در کردستان عراق فعالیت می کنند.


فتحی محمد همچنین گفت بیشتر شرکت های خارجی شامل 2 هزار و 304 شرکت در اربیل، 534 شرکت در سلیمانیه و در دهوک 264 شرکت فعالیت می کنند.
منبع: دواروژ

امتیاز مطلب: 50%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه