کتاب گوش کنیم

12 اصل رهبری عالی / رهبران چگونه به عملکرد شگفت انگیر می رسند؟

سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ 533 0
12 اصل رهبری عالی / رهبران چگونه به عملکرد شگفت انگیر می رسند؟ این 12 اصل رهبری که در این کتاب توضیح داده شده، بیش از هر عامل دیگری به شما کمک می کند که در کار خود و تجارتی که می کنید به اوج برسید.

از ماندن در خانه برای افزایش اندوخته های خود بهره ببریم. ما تلاش خواهیم کرد متناسب با شرایط به وجود آمده کتاب های مهم و موثر در کسب و کار را به شما معرفی کنیم و در صورت تمایل آن را در اوقات فراغت خود گوش دهید.

12 اصل رهبری عالی اثر نویسنده برجسته برایان تریسی است. این کتاب به شما می گوید که «رهبران چگونه به عملکرد شگفت انگیر می رسند». این اثر را مهدی قراچه داغی ترجمه کرده و با صدای منوچهر زنده دل منتشر شده است.

برایان تریسی متولد سال 1944 و اهل شارلوت تاون کانادا است. این نویسنده تا کنون آثاری در زمینه رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب و کار تالیف کرده است. تریسی در مورد کتاب 12 اصل رهبری عالی می نویسد:
توانایی شما به عنوان یک رهبر برای احاطه بر 12 اصل رهبری عالی که در این کتاب توضیح داده شده، بیش از هر عامل دیگری به شما کمک می کند که در کار خود و تجارتی که می کنید به اوج برسید.
داشتن نظم و انظباط شخصی کیفیت ضروری برای موفقیت در هر فعالیت اقتصادی و هر تلاشی است که در این راستا به عمل می آورید.
نظم و انظباط و اصل رهبری که در این کتاب توضیح داده شده اند، کیفیاتی آموختنی هستند که به عزم و اراده راسخ و مداومت و پشتکار احتیاج دارد.
خبر خوش این است که هر یک از این اصول را با تمرین و تکرار می توان آموخت. به قول گوته: «همه چیز قبل از این که ساده شود، دشوار است.»


اگر شما علاقمند به محتوای این کتاب برای پیشبرد کسب و کار خود هستید می توانید با کلیک بر روی لینک زیر آن را از سایت دی جی کالا دریافت کنید.

قیمت این اثر 18 هزار تومان است.

      خرید      

 

 

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه