بازار ارز در کلار به صورت محدود باز می شود

یکشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۹ 1015 0
بازار ارز در کلار به صورت محدود باز می شود قرار است تا از امروز (یکشنبه 3 فروردین 1399)، دفاتر خرید و فروش ارز در کلار اقلیم کردستان برای چند ساعت محدود، باز شوند.

به گزارش گروه ترجمه تجارت بان، هردی سرکوت مسئول اطلاع رسانی فرمانداری کلار در این باره توضیح داد: از این پس به صرافی ها در کلار اجازه باز کردن دفاتر خود داده می شود تا فعالیت ها را از سر بگیرند.
به گفته وی به غیر از روز جمعه که تعطیل رسمی است، روزهای دیگر از ساعت 10 صبح تا 4 عصر بازار خرید و فروش ارز فعال بوده و خارج از این ساعت اجازه فعالیت و باز کردن دفاتر وجود ندارد.
هردی سرکوت، هدف از اجازه دادن به فعالیت موقت و محدود بازار دلار را متوقف نشدن تبادلات بازرگانی عنوان کرد تا با این روش بازرگانان بتوانند مایحتاج زندگی مردم را تامین کنند. ( باسنیوز)
هنوز از فعالیت صرافی ها و بازار ارز در سایر شهرهای اقلیم کردستان عراق خبر رسمی منتشر نشده است، پایگاه اطلاع رسانی تجارت بان به محض دریافت اخبار موثق، اقدام به اطلاع رسانی خواهد کرد.
با انتشار شیوع ویروس کرونا، مسئولان اقلیم کردستان فعالیت ها را در این منطقه تعطیل و ممنوعیت تردد وضع کرده اند. همچنین رفت و آمد مسافران به داخل اقلیم کردستان و بالعکس تا این لحظه امکان پذیر نیست، با این وجود محدودیت ها شامل تبادلات تجاری نشده است. انتهای خبر

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه