ممنوعیت تردد در سلیمانیه پیش از موعد مقرر برداشته می شود/ بازارها باز می شوند

شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ 534 0
ممنوعیت تردد در سلیمانیه پیش از موعد مقرر برداشته می شود/ بازارها باز می شوند مدیر کل بهداشت سلیمانیه اعلام کرد: هر چند هنوز تهدید ویروس کرونا به پایان نرسیده است، اما به دلیل وضعیت ناگوار اقتصادی مردم، ناگزیر به برداشتن ممنوعیت رفت و آمد هستیم. همچنین سخنگوی پلیس اربیل نیز از آماده شدن مقدمات برداشتن ممنوعیت رفت و آمد در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه تجارت بان، قبل از ظهر امروز (30 فروردین 1399)، صباح نصرالدین مدیر کل بهداشت سلیمانیه در یک نشست خبری اظهار داشت: به دلیل این که دولت اقلیم کردستان نتوانسته است به شهروندان خدمات لازم را ارائه دهد، ناگزیر به شکستن ممنوعیت تردد هستیم؛ چون دیگر شهروندان توان تحمل وضعیت کنونی را ندارند؛ از این روی در دو روز آینده بازارهای شهر سلیمانیه تحت نظارت دقیق باز خواهند شد.

به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی سلیمانیه، این مقام مسئول تصریح کرد: آنها مانع از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا شده اند.
وی از مردم درخواست کرد تا نکات بهداشتی و راهنمایی های ارائه شده در این زمینه را رعایت کنند؛ چون هنوز ویروس کرونا با وجود این که به کنترل در آمده، اما از میان نرفته است.
نصرالدین درباره طرح قبلی که بنا بود رفع ممنوعیت ها به صورت مرحله به مرحله اجرا شود، توضیح داد: به دلیل این که همکاری های لازم از سوی دولت صورت نگرفته است ناگزیر شدیم، ممنوعیت تردد را پیش از موعد مقرر لغو کنیم تا مردم بتوانند با اجرای راهکارهای بهداشتی به سر کار خود باز گردند.

وی یادآور شد ظرف دو روز آینده، مغازه ها و بازار تحت نظارت دقیق فرمانداری و کمیته های تخصصی، باز می شوند.

 

برداشتن ممنوعیت رفت و آمد در اربیل
همچنین در خبر دیگری که پایگاه خبری «سپی‌مدیا» آن را منتشر کرد، شهر اربیل نیز مقدمات رفع ممنوعیت تردد را فراهم کرده است.

بر اساس این گزارش، فاضل حاجی سخنگوی پلیس راهنمایی و رانندگی اربیل در صفحه رسمی فیس بوک خود نوشت: اقدامات لازم برای برداشتن ممنوعیت تردد در اربیل و بازگشت زندگی به روال عادی در این اداره آغاز شده است.

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه