کشیده شدن صف کامیون های مرز باشماق به داخل شهر+ آخرین تدابیر پلیس

یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ 1322 0
کشیده شدن صف کامیون های مرز باشماق به داخل شهر+ آخرین تدابیر پلیس فرمانده انتظامی مریوان از تدابیر انتظامی و ترافیکی در راستای ساماندهی ترافیک 18 کیلومتری کامیون ها و کشنده ها برای خروج کالا از مرز بین المللی "باشماق" خبر داد.

به گزارش تجارت بان به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ "علیرضا صفری" در این باره گفت: با توجه به بسته بودن برخی از مرزها به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور، اکثر بارهای صادراتی برای خروج از کشور به مرز بین المللی "باشماق مریوان" هجوم آورده و باعث ایجاد صف و ترافیک بسیار طولانی به درازای بیش از 18 کیلومتر شده و این حجم بالای ماشین های سنگین تا داخل شهر نیز کشیده شده است.

وی افزود: حجم بسیار بالای صف خودروها که به داخل شهر مریوان نیز کشیده شده است، باعث ایجاد نارضایتی برخی از شهروندان مریوانی شده که خوشبختانه با تمهیدات صورت گرفته از سوی مسئولان استانی و شهرستان این صف به حداقل خود رسیده و رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

سرهنگ صفری در ادامه اظهار داشت: فرمانده انتظامی شهرستان مریوان در حال حاضر با هماهنگی فرمانداری وگمرک پارکینگ های مرز را مجاب کرده تا برای ساماندهی و جلوگیری از هرگونه هرج و مرج و درگیری در این صف طولانی ورود به مرز بین المللی باشماق تا حد ممکن این خودروها را در داخل پارکینگ جای داده و با توجه به بار خودروهای مذکور (تره بار ، میوه ، خشکبار و ...)، خروجی این ماشین ها را نظم دهند.

فرمانده انتظامی مریوان در پایان گفت: نظر به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و پیرامون اجرای تمهیدات و تدابیر لازم برای ممانعت از خروج غیر قانونی و قاچاق کالاهای اساسی و یارانه ای از مرز و با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر دنیا و هم چنین مواجهه با چالش و مشکلات متعدد در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و... یکی از اولویت های بسیار مهم در این برهه زمانی، تأمین روزانه نیازهای اساسی بازار مصرف داخلی به ویژه در بخش کالاهای اساسی علی الخصوص گندم، برنج، و... مردم کشورمان است. لذا با اشراف اطلاعاتی و بهره گیری از تمام توان و ظرفیت یگان ها به خصوص یگان های مستقر در مرز تدابیر و تمهیدات لازم در راستای جلوگیری از خروج کالاهای اساسی در دستور کار قرار دارد./ پایان خبر

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه