احتمال ممنوعیت های جدید تردد در اربیل

سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ 566 0
احتمال ممنوعیت های جدید تردد در اربیل فرماندار اربیل هشدا داد در صورت پایبند نبودن شهروندان به دستورالعمل های بهداشتی، تدابیر شدیدتری در پیش گرفته می شود.

به گزارش گروه ترجمه تجارت بان، فرماندار اربیل اعلام کرد تعدادی از شهروندان، دستورالعمل های بهداشتی را به صورت مناسبی اجرا نمی کنند، چنانچه روند این گونه ادامه یابد، ناگزیر هستیم راهکارهای شدیدتری اتخاذ کنیم.

نبز عبدالحمید، فرماندار اربیل، به شبکه روداو گفت: تعدادی از شهروندان هنگام آغاز فعالیت در محل کسب و کار خود از راهکارهای بهداشتی سرپیچی می کنند به گونه ای که روز گذشته (دوشنبه 8 فروردین)، 30 محل کسب و کار تعطیل و مالکان آنها جریمه شده اند.

این مقام دولتی اقلیم کردستان با بیان این که هنوز تهدید ویروس کرونا به پایان نرسیده است، گفت: به دلیل سرپیچی برخی از مردم، احتمال دارد ناگزیر شویم تدابیر شدیدی اتخاذ کرده و رفت و آمدها را محدود سازیم.

این در حالی است که امروز وزارت بهداشت اقلیم کردستان، ابتلای 11 نفر دیگر به ویروس کرونا را در استان اربیل اعلام کرد که یکی از آنها جان باخت.

در اقلیم کردستان تا کنون 366 ابتلا به ویروس کرونا به ثبت رسیده است که از این تعداد 322 مورد بهبود یافته و 5 نفر هم فوت کرده اند.

پایان خبر/

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه