تداوم نقل و انتقالات بازرگانی در مرز باشماق / بسته ماندن مرز بر روی مسافران

دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ 451 0
تداوم نقل و انتقالات بازرگانی در مرز باشماق / بسته ماندن مرز بر روی مسافران بر اساس تصمیمات جدید ستاد عالی مقابله با گسترش ویروس کرونا در استان سلیمانیه، تعطیلی گذرگا‌ه‌های مرزی و راه‌های بین استانی مرتبط با آن استان ادامه خواهد داشت و تنها به نقل و انتقالات بازرگانی با رعایت مقررات از پیش تعیین شده، اجازه داده می‌شود.

به گزارش تجارت بان، یکشنبه ٢٨ اردیبهشت، در جلسه‌ی ستاد عالی مقابله با گسترش ویروس کرونا، به ریاست هوال ابوبکر، استاندار سلیمانیه، تصمیمات جدیدی اتخاذ شد که اهم آنها عبارتند از:

کلیه‌ی گذرگاه‌های مرزی به روی مسافران بسته خواهند ماند و تنها به صاحبان گذرنامه‌‌‌ی عراقی، با پایبندی به مقررات وزارت امور داخله و وزارت بهداشت، از طریق گذرگاه مرزی باشماخ، اجازه ورود به اقلیم کردستان داده می‌شود.
نقل و انتقالات بازرگانی، با رعایت مقررات از پیش تعیین شده همچنان ادامه خواهند داشت.
راه‌های بین استانی در داخل اقلیم کردستان و با دیگر استان‌های عراق نیز کماکان مسدود خواهند بود و در چهارچوب مقررات وزارت امور داخله، به نقل و انتقالات بارزگانی اجازه داده می‌شود.
افرادی که اجازه‌ی ورود پیدا خواهند کرد، طبق مقررات قرنطینه خواهند شد.
فرودگاه‌ها همچنان بسته خواهند ماند و هر گونه پرواز ویژ‌ه و دیپلماسی، با مجوز رەسمی هواپیمایی عراق و وزارت امور داخله‌ی اقلیم کردستان مقدور خواهد بود.
نقاط مرزی تحت کنترل و مراقبت بیشتر قرار خواهند گرفت و با هر گونه ورود غیرقانونی برخورد خواهد شد.

کردستان 24

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه