بخشنامه جدید وزارت داخلی اقلیم کردستان درباره ممنوعیت تردد و فعالیت گذرگاه های مرزی + سند

سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ 1272 0
بخشنامه جدید وزارت داخلی اقلیم کردستان درباره ممنوعیت تردد و فعالیت گذرگاه های مرزی + سند وزارت داخلی با صدور بخشنامه ای، از ممنوعیت کامل رفت و آمد در اقلیم کردستان به مدت 72 ساعت خبر داد. بندهای هفتم و هشتم این بخشنامه به فعالیت های تجاری در مرزها و سفر به اقلیم کردستان در روزهای عید فطر اختصاص دارد.

به گزارش گروه ترجمه تجارت بان، در این بخشنامه است: ممنوعیت تردد میان استان ها تا اولین روز عید فطر تمدید می شود و متخلفان از این قانون با مجازات روبرو می شوند.

همچنین در روزهای عید، همه فروشگاه ها، نانوایی ها و دیگر مکان هایی که اجازه فعالیت ارائه خدمات به شهروندان را داشتند، تعطیل می شوند.

ممنوعیت تردد میان اقلیم کردستان و دیگر استان های عراق تا روز اول ژوئن (13 خرداد 1399) تمدید می شود. همزمان سیستم الکترونیکی صدور مجوز تردد از روز 22 تا 27 می 2020 (2 تا 7 خرداد 1399) متوقف می شود.

در بند هفتم این اطلاعیه آمده است: تردد مسافر از گذرگاه های مرزی پرویزخان، باشماق، حاج عمران، ابراهیم خلیل، سرزیری، سیرانبند، کیلی، شیخ صله، شوشمی، تمرچین و پشته و همچنین دو فرودگاه بین المللی اربیل و سلیمانیه تا اول ژوئن (12 خرداد) ممنوع خواهد بود.

در بند هشتم تصریح شده است: تبادلات تجاری در گذرگاه های مرزی و میان استان ها و مناطق، بر اساس دستورالعمل های بهداشتی ادامه خواهد داشت.

کانال تلگرام تجارت بان

 

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه