تحلیلی تکنیکال از شاخص بورس

آیا بورس به رشد ادامه می دهد یا به عقب باز می گردد؟

چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ 469 0
آیا بورس به رشد ادامه می دهد یا به عقب باز می گردد؟ شاخص بورس بعد از رسیدن به سطح حمایتی ۲۳ درصد فیبوناچی معادل ۹۱۴۰۰۰ واحد و حمایت متحرک ۲۶ دوره ای، توسط سهامداران حقیقی و حقوقی حمایت شده و شروع به بازگشت نموده است.

به گزارش تجارت بان، بررسی تکنیکالی شاخص کل نشان می دهد که شاخص بعد از رسیدن به سطح حمایتی 23 درصد فیبوناچی معادل 914000 واحد و حمایت متحرک 26 دوره ای، توسط سهامداران حقیقی و حقوقی حمایت شده و شروع به بازگشت نموده است.

نکته اینجاست با توجه به شکل گیری الگوی سروشانه در شاخص کل که یکی از الگوهای بازگشتی قدرتمند روند می باشد تارگت را کلاستر 835000 واحد نشان می دهد.

بررسی نماگر مک دی کلاسیک نیز روند نزولی فعلی را تایید می نماید.با توجه به نشان دادن عکس العمل شاخص نسبت به حمایت 23درصد فیبوناچی و حمایت متحرک،پیش بینی می شود یک پولبک به مقاومت 960000 واحد داشته باشیم و در صورت شکست و تثبیت بالای مقاومت مذکور می توانیم به روند صعودی بازار و از دست رفتن اعتبار الگوی سروشانه امیدوار باشیم و چنانچه شاخص نتواند بالای کلاستر مقاومتی مذکور تثبیت نماید احتمال افت شاخص تا کلاستر 835000 دور از انتظار نیست.

تسنیم

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه