مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه:

افزایش دو برابری حجم مبالات تجاری در مرزهای شوشمی و شیخ صله

چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ 990 0
افزایش دو برابری حجم مبالات تجاری در مرزهای شوشمی و شیخ صله مرزهای شوشمی و شیخ صله از 14 اردیبهشت ماه فعالیت خود را از سر گرفته اند و با دو برابر ظرفیت سابق مشغول فعالیت هستند.

به گزارش تجارت بان، بهزاد باباخانی صبح چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ پیرامون آخرین وضعیت مرزهای مبادلاتی استان کرمانشاه اظهار داشت: در ایام بحران کرونا فعالیت تجاری مرزهای خسروی و سومار که با بخش عربی کشور عراق همجوار هستند؛ متوقف شد.

مدیرکل اقتصادی استانداری کرمانشاه افزود: در مرزهای همجوار استان با اقلیم کردستان خوشبختانه وضعیت کاملا متفاوت بود. مرز پرویزخان در تمامی ایام بحران کرونا همچنان پویا و فعال بوده و به صورت میانگین روزانه 800 تا 1000 کامیون کالا شامل محصولات غذایی، میوه و تره بار، کاشی و سرامیک و دیگر کالاها از طریق این مرز صادر می شود.

وی عنوان کرد: مرزهای شوشمی و شیخ صله هم از 14 اردیبهشت ماه فعالیت خود را از سر گرفته اند و با دو برابر ظرفیت سابق مشغول فعالیت هستند و در مجموع روزانه 450 تا 550 کامیون کالا از این دو مرز رسمی به اقلیم کردستان صادر می شود.

 باباخانی یادآور شد: برای بازگشایی مرزهای خسروی و سومار نیز رایزنی هایی با طرف عراقی داشته ایم و خواهان برقراری مبادلات تجاری براساس پروتکل های بهداشتی شده ایم.

کردپرس

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه