ادامه تعطیلی مرزهای مشترک ایران و عراق تا زمان نامشخص

سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ 850 0
ادامه تعطیلی مرزهای مشترک ایران و عراق تا زمان نامشخص هیئت گذرگاه های مرزی عراق اعلام کرد هیچ تصمیمی برای بازگشایی مرزهای مشترک میان ایران و عراق گرفته نشده است.

به گزارش گروه ترجمه تجارت بان، هیئت گذرگاه های عراق در اطلاعیه ای به خبری که در یکی از خبرگزاری های ایران با موضوع آغاز دوباره زیارت اماکن مقدس در عراق، منشتر شده بود واکنش نشان داد.
علاءالدین قیسی سخنگوی گذرگاه های مرزی در اطلاعیه ای با اشاره به این که یکی از خبرگزاری ها درباره این که ایران برای حضور زائران در اماکن مقدس عراق برنامه ریزی می کند؛ با وجود تعطیلی مرزها، تاکید می شود که گذرگاه های مرزی عراق با ایران و کویت به صورت کامل بر روی تبادلات تجاری و تردد مسافران بسته خواهد بود.
بر اساس این اطلاعیه، این تعطیلی تا زمان نامشخصی ادامه داشته و برای بازگشایی مرزها، بر اساس گزارش مراکز بهداشتی تصمیم گیری و اقدام می شود.
دولت عراق برای جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا، سلسله اقداماتی را اتخاذ کرده است که از جمله آنها، ممنوعیت تردد، تعطیل شدن مراکز آموزشی، بستن مساجد و مراکز عمومی مانند، پارک، فروشگاه، قهوه خانه و چند مکان دیگر است. همچنین توقف سفرهای هوایی و بستن گذرگاه های مرزی از جمله این موارد است.  (زمن پرس)
پایان پیام/

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه