تردد در مرز تمرچین روان می شود / استفاده از سگ مواد یاب

پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ 891 0
تردد در مرز تمرچین روان می شود / استفاده از سگ مواد یاب الکترونیکی شدن کارت های مرز نشینی، اعمال مدیریت واحد، حذف درب های تردد و ایمن سازی محیط های مربوطه از مهمترین اقدامات در مرز تمرچین طی سال جاری است.

به گزارش تجارت بان، ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: تجهیز گمرک تمرچین در روانسازی ترددهای مرزی تاثیرگذار است .

توحید آذربد روز چهارشنبه 21خرداد در دیدار با فرماندار پیرانشهر و بازدید از مرز تمرچین از تجهیر مرز تمرچین جهت روان سازی ترددهای مرزی خبر داد و اظهارکرد: الکترونیکی شدن کارت های مرز نشینی، اعمال مدیریت واحد، حذف درب های تردد و ایمن سازی محیط های مربوطه از مهمترین اقدامات در مرز تمرچین طی سالجاری است.

وی با بیان اینکه طی روزهای آتی برای اولین بار یک قلاده سگ مواد یاب در گمرک تمرچین مستقر می شود افزود: این قلاده سگ مراحل آموزشی را در گمرک ایران طی کرده و برای انجام ماموریت های ویژه در مرز تمرچین مستقر می شود.

آذربد با تاکید بر اینکه برای ارتقای جایگاه واقعی گمرك، تعالی سازمانی و تحقق اهداف مورد نظر، كاركنان  باید خدمت‌ رسانی صادقانه به مراجعه‌كنندگان را در سرلوحه كار خود قرار دهند، عنوان کرد: ارتقای سلامت اداری، پیگیری توسعه تجهیزات گمرکی و استفاده حداکثری از امکانات الکترونیکی در جهت مقابله با قاچاق، آموزش نیروی انسانی از جمله برنامه های این گمرک است.
 

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه