استاندار کردستان: از سرمایه‌گذاران اقلیم کردستان حمایت می کنیم/ یک سرمایه گذار کردستان عراق: علاقمند به سرمایه گذاری هستم

دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ 550 0
استاندار کردستان: از سرمایه‌گذاران اقلیم کردستان حمایت می کنیم/ یک سرمایه گذار کردستان عراق: علاقمند به سرمایه گذاری هستم استاندار کردستان گفت: سرمایەگذاران اقلیم کردستان عراق در صورت سرمایه گذاری در استان ما، مورد حمایت همه ‌جانبه قرار می‌گیرند.

به گزارش تجارت بان، بهمن مرادنیا روز دوشنبه در دیدار با «شیخ احمد» از سرمایە‌گذاران اقلیم کردستان عراق با بیان اینکە ما هموارە حامی و پشتیبان سرمایە گذاران و کارآفرینان هستیم، اظهار داشت: در ادوار گذشته نشست‌های مختلفی با سرمایه گذاران اقلیم داشته‌ایم که چندان نتیجه بخش نبوده است.

وی افزود: میان کردستان ایران و اقلیم کردستان عراق اشتراکات عمیق فرهنگی وجود دارد و انتظار می رود این اشتراکات فرهنگی منجر به استحکام روابط اقتصادی شود.

مرادنیا اضافه کرد: در استان کردستان زمینه‌های بسیار مساعدی در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، باغداری، راه و عمران شهری وجود دارد که می‌تواند برای سرمایه گذاران جذاب و سود آور باشد ما نیز با همه توان از سرمایه گذاران اقلیم در کردستان حمایت می‌کنیم.

سرمایه گذار عراقی نیز در این دیدار با یادآوری حمایت‌های ایران از کُردها در دوران حکومت رژیم بعث گفت: من به عنوان یک بازرگان علاقمند به سرمایه گذاری در استان کردستان بویژه شهر سنندج هستم تا بخشی از دین خود را به این سرزمین ادا کنم.

ایرنا

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه