تاکید روسای اتاق بازرگانی سلیمانیه و قزوین بر تقویت روابط تجاری

پنجشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ 702 0
تاکید روسای اتاق بازرگانی سلیمانیه و قزوین بر تقویت روابط تجاری به گفته سیروان محمد، اکنون بازرگانان اقلیم کردستان به کیفیت کالاهای وارداتی اهمیت زیادی می دهند.

به گزارش گروه ترجمه تجارت بان، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع سلیمانیه با رئیس اتاق بازرگانی و صنایع استان قزوین، به صورت مجازی جلسه مشترک برگزار کردند.


رئیس اتاق بازرگانی قزوین با ابراز قدردانی از رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه برای برگزاری این نشت، به موضوع راهکارها و ارتباطات تجاری میان طرفین اشاره کرد و بر افزایش فعالیت های در این زمینه تاکید کرد.


سیروان محمد رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه در این نشست مجازی گفت: اتاق بازرگانی سلیمانیه دارای تفاهمنامه با استان قزوین برای فعالیت های بازرگانی و صنعتی بوده و ما توانسته ایم فعالیت های مشترک انجام دهیم. بازرگانان ما باید با کارفرمایان شهر قزوین ارتباط برقرا کرده و کار مشترک انجام دهند.


وی ادامه داد: در حال حاضر بازرگانان اقلیم کردستان برای واردات کالا به موضوع کیفیت اهمیت می دهند، بنابراین ضرورت دارد تولیدکنندگان محصول در قزوین به کیفیت کالاها اهمیت زیادی دهند.


همچنین رئیس اتاق بازرگانی قزوین در این نشست گفت: ما تمام تلاش های خود را برای تقویت روابط تجاری و کارهای مشترک میان دو طرف به کار خواهیم بست و بحث کیفیت کالا نیز در اولویت ما است./ اتاق بازرگانی سلیمانیه

 

 

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه