وعده برای آماده سازی زیرساخت‌ها در سه مرز شوشمی، شیخ صله و سومار

دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ 588 0
وعده برای آماده سازی زیرساخت‌ها  در سه مرز شوشمی، شیخ صله و سومار معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه از تلاش برای تردد مسافر از سه مرز شوشمی، شیخ صله و سومار با ایجاد زیرساخت های موردنیاز در این مرزها خبرداد.

به گزارش تجارت بان، هدایت حاتمی در حاشیه کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان که روز گذشته (30 شهریور) برگزار شد در یکح نشسن خبری از تلاش برای ایجاد زیرساخت‌های تردد مسافر در سه مرز استان خبر داد و اظهار کرد:  از سال گذشته و پس از رسمی شدن سه بازارچه شوشمی، شیخ صله و سومار، اقداماتی را برای تردد مسافر از این مرزها آغاز کردیم.

 

وی تصریح کرد: هرچند تاکنون تلاش هایی برای تحقق یافتن این هدف انجام گرفته، اما به دلیل وجود برخی مشکلات در آنسوی مرز هنوز به نتیجه کاملی نرسیده ام، اما همچنان تلاش هایمان را ادامه می‌دهیم و امیدواریم شاهد تردد مردم هر دو کشور از این سه مرز باشیم.

 

وی در ادامه به فعالیت مرزهای استان در ماه‌های اخیر هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه علیرغم شیوع بیماری کرونا و تحریم ها، تجارت خارجی استان در این مدت خوب پیش رفته و معتقدیم جزو استان‌های مرزی هستیم که در حوزه خدمات دهی به تجار و بازرگانان و تولیدکنندگان صادراتی سراسر کشور تقریبا وقفه ای نداشته‌ایم.

 

حاتمی تاکید کرد: آمارهای صادرات خارجی استان طی ماه های اخیر هم حکایت از این دارد که در این بخش رشد داشته‌ایم.

 

وی در ادامه با تاکید بر لزوم توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در مرزهای استان عنوان کرد: در این راستا برای سرمایه گذاران بخش خصوصی که علاقمند به سرمایه گذاری در مرزهای استان باشند، مشوق ها و حمایت های خوبی در نظر گرفته‌ایم.

 

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه اعلام کرد: ایجاد رفاهیات برای بازرگانان و رانندگان، فروشگاه ها، زیرساخت های حمل و نقل، هتل و... از جمله حوزه هایی هستند که برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در مرزها از آنها استقبال می‌کنیم./ایسنا

پایان خبر/

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه