واردات کالا با کارت الکترونیک مرزنشینی در تمرچین پیرانشهر

دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ 903 0
واردات کالا با کارت الکترونیک مرزنشینی در تمرچین پیرانشهر واردات کالا با کارت الکترونیک مرزنشینی در تمرچین پیرانشهر، از سر گرفته شد.

به گزارش تجارت بان، کمال حسین‌پور ، با اشاره به آغاز واردات کالا با کارت الکترونیک مرزنشینی در مرز تمرچین پیرانشهر اظهار داشت: امروز نحوه راه‌اندازی سیستمی و تبادل کالا با کارت‌های مرزنشینان، نحوه احراز هویت به صورت سیستمی و آنلاین و آغاز عملیات ترخیص کالا با کارت‌های مرزنشینان در مرز تمرچین پیرانشهر با حضور استاندار آذربایجان ‌غربی بررسی شد.

 

وی در ادامه با اشاره به مشکلات شهرستان پیرانشهر گفت: متاسفانه حاشیه‌نشینان پیرانشهر در سخت‌ترین شرایط ممکن زندگی می‌کنند و وضعیت کنونی آنان پذیرفتنی نیست.

 

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین متاسفانه با توجه به رشد بالای جمعیت در پیرانشهر در چند سال اخیر مناطق زیادی از شهر تحت عنوان مناطق حاشیه‌نشین به وجود آمده‌اند که اکنون فاقد هر گونه امکانات اولیه شهری از قبیل آب، گاز و فاضلاب هستند و این امر موجب گلایه‌های زیادی از سوی همین حاشیه‌نشینان شده است. 

 

همچنین پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری سردشت در این باره نوشت: در این دیدار ضمن بررسی آخرین وضعیت تبادل کالا با استفاده از کارت های مرزنشینان بصورت سیستمی و ثبت آماری، نحوه احراز هویت صاحبان کارت و چگونگی ترخیص و مبادله کالا در بازارچه موقت غیر رسمی مرز تمرچین مورد بحث و بررسی قــرار گرفت

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه