انجام آزمایش کرونای رانندگان ایرانی عازم اقلیم کردستان در داخل کشور

سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ 830 0
انجام آزمایش کرونای رانندگان ایرانی عازم اقلیم کردستان در داخل کشور به منظور کاهش هزینه‌ مسافران و رانندگانی ایرانی که عازم اقلیم کردستان هستند، آزمایش کرونا در داخل از آنها گرفته می‌شود.

به گزارش تجارت بان، دکتر ابراهیم قادریمعاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این باره گفت: ۲ آزمایشگاه بخش خصوصی متولی انجام این تست شده‌اند که با انجام کارهای باقی مانده از اوایل هفته آینده انجام این تست را آغاز کنند.

 

وی با اشاره به اینکه با مسوولین این ۲ آزمایشگاه جلسه نهایی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان تشکیل و هماهنگی‌های لازم صورت گرفت، یادآور شد: هزینه این تست برای هر نفر حدود ۶۰۰ هزار تومان است که در مقایسه با اقلیم کردستان عراق نصف هزینه‌ها است.

 

مسافران و رانندگان ایرانی که از مرز باشماق عازم اقلیم کردستان هستند مجبورند برای اطمینان از عدم ابتلای خود به ویروس کرونا تستی را در داخل اقلیم انجام دهند که هزینه‌های زیادی را به آنها تحمیل می‌کند.

 

براساس نیاز و با هماهنگی بعمل آمده با طرف عراقی، مقرر شده آزمایش کرونا در آزمایشگاه مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی کردستان انجام  شود که نتایج آن برای طرف عراقی هم قابل قبول است.

منبع: ایرنا

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه