ساخت بزرگترین شهرک صنعتی عراق در اربیل

پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ 3228 2
ساخت بزرگترین شهرک صنعتی عراق در اربیل مدیر کل سازمان سرمایه گذاری اربیل اعلام کرد که به زودی ساخت بزرگترین شهرک صنعتی کل عراق در اربیل آغاز می شود.

به گزارش گروه ترجمه تجارت بان، سامان عرب مدیر کل سازمان سرمایه گذاری اربیل در این باره توضیح داد: قرار است تا در ماه جاری کار ساخت این منطقه بزرگ صنعتی در اربیل آغاز شود که در اصل بزرگترین منطقه صنعتی در کل عراق است.


وی گفت: این شهرک صنعتی در مساحت 4 هزار و 500 هکتار اجرایی می شود و در مسیر اصلی اربیل-گویر که یک منطقه وسیع و استراتژیک بوده، قرار دارد.


این مقام مسئول اظهار کرد: سنگ بنای این پروژه صنعتی در اربیل در سال 2012 گذاشته شد که به دلیل بحران دارایی امکان تکمیل آن میسر نبوده است. در کابینه نهم قرار بر اجرای این پروژه گذاشته شد و به همین منظور تمام ارگان های ذیربط همکاری لازم را خواهند کرد تا مواردی مانند آب و فاضلاب، برق، جاده و موارد دیگر را برای آن مهیا کنند.


مدیر کل سازمان سرمایه گذاری اربیل تصریح کرد: منطقه صنعتی اربیل که به تیمار مشهور شده است در برگیرنده چند شرکت و کارگاه بزرگ در بخش های کشاورزی، صنعتی و صنایع بزرگ است. این پروژه موجب شکوفایی اقتصادی و منبع درآمد برای زندگی هزاران خانواده در اربیل و اطراف آن می شود./باسنیوز
پایان خبر

 

امتیاز مطلب: 50%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
اکبر زینالفام یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
بسیار عالی ارسال پاسخ
داوود حسینی یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱
دوس دارم عراق کار صنعتی انجام بدم ارسال پاسخ