راه اندازی آزمایشگاه کرونا در مرز باشماق تا چهارشنبه

یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ 776 0
راه اندازی آزمایشگاه کرونا در مرز باشماق تا چهارشنبه برای تسهیل سفر به کردستان عراق، دانشگاه علوم پزشکی کرونا باید تا روز چهارشنبه مرکز آزمایش تست کرونا در مرز باشماق، دایر کند.

به گزارش تجارت بان،  مرادنیا روز یکشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که با حضور فرمانداران شهرستان‌های استان و به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شهرداری‌ها، شرکت‌های آب، برق، گاز و مخابرات براساس صلاحدید خود، بخش اداری را تعطیل کنند و فقط اجازه فعالیت به بخش‌های اضطراری و ضروری داده شود.

 

وی با بیان اینکه با این کار از مراجعه مردم و تردد و ازدحام در این دستگاه‌ها ممانعت خواهد شد، افزود: مردم برای انجام برخی امور نیازمند حضور در دستگاه‌ها هستند، بنابراین مصوب شد برای جلوگیری از ازدحام مراجعه‌کنندگان، ساعت کاری دستگاه‌های خدمات‌رسان، بانک‌ها و دفاتر خدمات پیشخوان تا عصر ادامه داشته باشد.

 

استاندار کردستان خواستار نوبت‌دهی به مردم برای انجام کارهای آنان و شیفت‌بندی نیروهای دستگاه‌های خدمات رسان در این ۱۰ روز شد و یادآور شد: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز ثبت‌نام دانشجویان را به صورت آنلاین انجام دهند تا نیازی به حضور آنان و ایجاد ازدحام در مراکز آموزشی نباشد.

 

مرادنیا با بیان اینکه فعلا ورود و خروج مسافر از مرز باشماق بلامانع است، تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی تا روز چهارشنبه اقدام به ایجاد آزمایشگاه در مرز باشماق کند تا ورود مسافر از عراق با جدیت کنترل و از ورود افراد آلوده به کشورمان جلوگیری شود.

منبع: کردپرس

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه