سرمایه گذاری 7 میلیارد دلاری در حوزه گردشگری اقلیم کردستان

سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ 753 0
سرمایه گذاری 7 میلیارد دلاری در حوزه گردشگری اقلیم کردستان با صدور مجوز رسمی برای ده ها پروژه، تا کنون بیش از 7 میلیارد دلار در بخش گردشگری کردستان عراق سرمایه گذاری شده است.

به گزارش گروه ترجمه تجارت بان، بر اساس آمارهای سازمان سرمایه گذاری اقلیم کردستان، تا کنون برای 157 پروژه گردشگری مجوز رسمی صادر شده که در مجموع بیش از 7 میلیارد دلار سرمایه گذاری در آنها صورت گرفته است. 


همچنین برای پروژه های مزبور 5 هزار و 251 هکتار زمین اختصاص داده شده که از این 157 پروژه، کار اجرایی 57 مورد آنها به پایان رسیده و با ظرفیت کامل در حال خدمات رسانی هستند. میزان اشتغال در پروژه های تکمیل شده 8 هزار و 254 نفر است.


مخلص مسلم مدیرکل اجرایی و دارایی سازمان سرمایه گذاری در این باره گفت: کار اجرایی در پروژه هایی که هنوز تکمیل نشده اند در حال انجام است. چنانچه ویروس کرونا مانع نمی شد تا کنون بسیاری از این پروژه ها تمام شده بودند.


وی درباره برنامه های آینده توضیح داد: سازمان سرمایه گذاری در سال 2020 یک برنامه جامع را اعلام کرد که شامل یک هزار و 55 پروژه می شد از این تعداد 227 پروژه به بخش گردشگری اختصاص دارد./باسنیوز
پایان پیام

 

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه