ترانزیت حدود ۲ میلیارد دلار کالا از گمرک باشماق

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ 424 0
ترانزیت حدود ۲ میلیارد دلار کالا از گمرک باشماق در سال جاری یک میلیارد و ۹۰۳ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۷۹۲ دلار کالا از طریق گمرک باشماق مریوان ترانزیت شده است.

به گزارش تجارت بان، بختیار رحمانی‌پور، با اعلام اینکه گمرک باشماق رتبه نخست را در ترانزیت خارجی مقصد در بین گمرک‌های کشور دارد، اظهار داشت: میزان ترانزیت داخلی مبدا از گمرک باشماق ۲۴ هزار و ۶۶۹ تن کالا به ارزش ۲۶ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۴۰۹ دلار بوده است.

 

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه، ۲۴۰ هزار و ۲۱۴ تن کالا به ارزش ۴۹۸ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۶۷۰ دلار از گمرک باشماق ترانزیت خارجی مبدا شده است.

 

ناظر گمرکات کردستان میزان ترانزیت خارجی مقصد انجام شده از این گمرک را ۵۱۶ هزار و ۱۳۹ تن کالا اعلام کرد و افزود: ارزش این میزان کالا یک میلیارد و ۳۷۹ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۷۱۳ دلار بوده است.

 

رحمانی‌پور یادآور شد: در مجموع طی این مدت ۷۸۱ هزار و ۲۲ تن کالا به ارزش یک میلیارد و ۹۰۳ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۷۹۲ دلار از باشماق ترانزیت شده است.

 

گمرک مریوان در زمینه ترانزیت، صادرات، امور مسافری و مقدار قابل توجهی در بخش واردات فعال است، گمرکات استان کردستان با شعب سنندج، باشماق مریوان، سیرانبند بانه به فعالان اقتصادی خدمات گمرکی ارائه می‌کند.

منبع: ایرنا

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه