جزئیات ممنوعیت تردد مسافر به کردستان عراق / مبادلات کالا برقرار است

پنجشنبه ۴ دى ۱۳۹۹ 1074 0
جزئیات ممنوعیت تردد مسافر به کردستان عراق / مبادلات کالا برقرار است مدیرکل گمرک باشماق مریوان در گفت و گو با تجارت بان درباره جزئیات ممنوعیت سفر به کردستان عراق، زمان این ممنوعیت و همچنین ادامه تبادلات تجاری توضیح داد.

به گزارش تجارت بان، فرید حق پناه مدیر کل گمرک باشماق مریوان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تجارت بان درباره ممنوعیت تردد مسافر به اقلیم کردستان عراق بیان کرد: مسئولان اقلیم کردستان عراق، بخشنامه مربوط به ممنوعیت تردد مسافر به اقلیم کردستان عراق را به دلیل پیشگیری از شیوع کرونای جدید انگلیسی اعلام کرده اند و از امشب 4 دی ماه ساعت 12 شب این ممنوعیت برقرار است.

 

وی درباره مدت زمان ممنوعیت تردد مسافر به اقلیم کردستان عراق گفت: بعد از تعطیلات کریسمس در اقلیم کردستان عراق، مسئولان عراقی تشکیل  جلسه خواهند داد تا وضعیت شیوع کرونای انگلیسی را بررسی کنند و بعد از آن به ما درباره ادامه یا رفع ممنوعیت تردد مسافر به ما اطلاع رسانی خواهند کرد.

 

حق پنا همچنین اظهار کرد: از حدود سه ساعت پیش در این زمینه اطلاع رسانی را انجام داده ایم و مسافران به مقصد اقلیم کردستان عراق تا ساعت 12 امشب می توانند، به کردستان عراق سفر کنند و از 12 به بعد این ممنوعیت اجرایی می شود.

 

مدیر کل گمرک باشماق مریوان درباره وضعیت تبادلات تجاری در زمان ممنوعیت تردد مسافر توضیح داد: این ممنوعیت فقط شامل مسافر است و تبادلات تجاری از مرز باشماق با کردستان عراق همچون سابق انجام می شود.

  کانال تلگرام تجارت بان

 

بیشتر بخوانید:

سفر به کردستان عراق، بار دیگر ممنوع شد / اقلیم کردستان مرزهای خود را بست + سند

انتهای پیام/

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه