برنامه اقلیم کردستان برای افزایش تبادلات تجاری

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ 697 0
برنامه اقلیم کردستان برای افزایش تبادلات تجاری مدیر کل بازرگانی وزارت بازرگانی و صنایع اقلیم کردستان از طرحی برای افزایش تبادلات تجاری خبر داد.

به گزارش تجارت بان، نوزاد شیخ کامل مدیر کل بازرگانی وزارت بازرگانی وصنایع اقلیم کردستان گفت: همسان با سایر حوزه ها، د دولت اقلیم کردستان در سال جاری برنامه ای برای افزایش تبادلات تجاری دارد و درصدد است تا به لحاظ کیفیت، بهترین و بیشترین کالا به دست شهروندان برسد.


شیخ کامل تصریح کرد: بازرگانان تا کنون تنها در شهر اربیل و در اداره کل بازرگانی این شهر می توانستند برای واردات و صادرات خود مجوز دریافت کنند و این هم هزینه و زمان زیادی برای آنها به دنبال داشت.


 وی ادامه داد: به همین دلیل برای تسریع و تسهیل بیشتر در این مورد، سه اداره بازرگانی دیگر در شهرهای دهوک، سلیمانیه و سوران نیز راه اندای می شود؛ با این کار بازرگانان می توانند به صورت مستقیم و به شیوه الکترونیکی با اداره اصلی بازرگانی شهر اربیل متصل شده و کارهای خود را پیش ببرند.


این مقام مسئول گفت: به غیر از این موضوع در خصوص صادرات نیز می خواهیم تسهیلاتی به صادرکنندگان ارائه دهیم؛ به ویژه که اکنون با پیشرفت بخش صنعت و تولیدات کارگاه های داخلی، امکان صادرات محصولات کردستان عراق به خارج وجود./باسنیوز

کانال تلگرام تجارت بان

اینستاگرام تجارت بان

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه