برگزاری چهار نمایشگاه ایران در عراق و اقلیم کردستان

دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ 941 0
برگزاری چهار نمایشگاه ایران در عراق و اقلیم کردستان مدیرکل دفتر عربی‌آفریقایی سازمان توسعه تجارت از برگزاری چهار نمایشگاه در عراق و اقلیم کردستان خبر داد.

به گزارش تجارت بان، سازمان توسعه تجارت ایران در راستای معرفی ظرفیت‌ها و محصولات ایران به بازار عراق و در چارچوب برنامه‌های سال ۱۳۹۹خود با استفاده از فرصت به وجود آمده پس از کاهش نسبی شیوع ویروس کرونا، اقدامات مختلفی را تا پایان سال در دستور کار خود قرار داده است.

 

  فرزاد پیلتن اظهار کرد: برگزاری چهار رویداد نمایشگاهی طی اسفندماه سال‌جاری با عراق تحت نظارت دفتر عربی آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران برنامه‌ریزی شده و پس از انتخاب مجریان ذی‌صلاح و صدور مجوز در حال جذب شرکت‌های تولیدی و صادراتی قرار دارد.

 

وی افزود: این رویدادها با همکاری سفارت و کنسولگری‌ها و دفتر رایزنی بازرگانی ایران در عراق برگزار می‌شود و مشارکت‌کنندگان در آن از تسهیلات تشویقی و حمایتی سازمان توسعه تجارت ایران برخوردار خواهند بود.

 

مدیرکل دفتر عربی‌آفریقایی سازمان توسعه تجارت بیان کرد: رویدادهای نمایشگاهی ایران در عراق شامل ششمین نمایشگاه ایران در بغداد از ۶ تا ۹ اسفند ۱۳۹۹، نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل کردستان از ۱۸ تا ۲۱ اسفند سال‌جاری، پاویون نمایشگاهی ایران در نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی سلیمانیه از ۲۰ تا ۲۵ اسفند سال‌جاری و نمایشگاه مجازی صادراتی ایران به عراق از ۵ تا ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ است./روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران،

 

کانال تلگرام تجارت بان

اینستاگرام تجارت بان

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه