صعود بورس ادامه دارد

یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ 487 0
صعود بورس ادامه دارد بورس همچنان مدار صعود را با افزایش ۷ هزار و ۷۷۴ واحدی شاخص کل تا این ساعت طی می کند.

به گزارش تجارت بان، بازار سرمایه امروز، یکشنبه، ۲۶ بهمن را با رشد آغاز کرد و در ساعت اولیه معاملات تا نزدیک ده هزار واحد مثبت شد اما پس از گذشت ساعتی ارتفاع کم کرد و شاخص کل با ۷ هزار و ۷۷۴ واحد افزایش در محدوده یک میلیون و ۲۷۰ هزار واحد قرار گرفت.

 

در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۳۱ شاخص کل با ۷ هزار و ۷۷۴ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۷۰ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۲۰۲ واحد افزایش به رقم ۴۳۷ هزار و ۸۲۷ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۶۶۸ هزار و ۵۹۱ معامله به ارزش ۶۶ میلیارد و ۹۴۳ میلیون ریال انجام داده‌اند.

 

جزئیات پرداخت وام به دارندگان سهام عدالت
فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، توسعه معادن و فلزات، سایپا و فولاد خراسان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۴ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۸۶۸ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۶۶ هزار و ۸۰۳ معامله انجام داده‌اند که ۱۸ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال ارزش داشت.

شرکت آهن و فولاد ارفع، پتروشیمی تندگویان و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پلیمر آریاساسول، سهامی ذوب آهن اصفهان، صنعتی مینو و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند./ همشهری آنلاین

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه