وضعیت مسافرت از مرز تمرچین + اطلاعیه سرکنسولگری ایران در اربیل

یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ 826 0
وضعیت مسافرت از مرز تمرچین + اطلاعیه سرکنسولگری ایران در اربیل ناظر گمرکات آذربایجان غربی وضعیت سفر از مرز تمرچین را بر اساس مصوبه ستاد استانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، توضیح داد.

به گزارش تجارت بان، توحید آذربد با بیان اینکه با توجه به اوج گیری کرونا و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از فردا یکشنبه تردد مسافران در مرز تمرچین پیرانشهر ممنوع خواهد بود، افزود: این مصوبه به مدت دو هفته در پایانه مرز تمرچین پیرانشهر در زمینه ممنوعیت تردد مسافران اجرایی می‌شود.

 

وی از مسافران خواست تا از ظهر  یکشنبه (3 اسفند 99) به هیچ عنوان جهت تردد از مرز به پایانه مرزی تمرچین مراجعه نکنند و یادآور شد: این تصمیم ستاد استانی مدیریت و پیشگیری کرونا در راستای پیشگیری از شیوع ویروس جدید کرونا اتخاذ شده و مرز تمرچین جهت تردد مسافران بین ایران و عراق به مدت ۲ هفته بسته خواهد شد.

 

مرز تمرچین که در ۱۰ کیلومتری پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد محل تردد بسیاری از بازرگانان و افرادی است که برای کار به شمال عراق سفر می‌کنند.

 

مرزهای بازرگان، سرو و رازی در مرز کشور ترکیه و صنم بلاغی پلدشت در مرز نخجوان با توجه به شرایط کرونایی مسدود است./مهر

 

 

وضعیت افرادی که برای سفر روادید دریافت کرده اند

همجنین سرکنسولگری ایران در اربیل در اطلاعیه ای نوشت:

 
به اطلاع کلیه کسانی که از سر کنسولگری جمهوری اسلامی در اربیل روادید ورود به جمهوری اسلامی ایران گرفته اند می رساند: 
براساس اعلام  ستاد کرونای استان آذربایجان غربی، از ساعت ۱۴ روز یک شنبه ۳ اسفند ماه  1399برابر با (۲۱/۲/۲۰۲۱)، تردد مسافر از مرزهای تمرچین و کیله تا دو هفته آینده متوقف خواهد شد. خواهشمند است برای ورود به جمهوری اسلامی ایران از مراجعه به این مرزها خودداری نمایند.

پایان خبر

کانال تلگرام تجارت بان

اینستاگرام تجارت بان

 

امتیاز مطلب: 100%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه