کسب سه جایزه جشنواره برزیل توسط فیلم تعدیل از استان کردستان

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ 515 0
کسب سه جایزه جشنواره برزیل توسط فیلم تعدیل از استان کردستان فیلم کوتاه تعدیل به کارگردانی کیوان سروری از استان کردستان موفق شد سه جایزه اصلی جشنواره Garoa Awards برزیل را به دست آورد.

به گزارش تجارت بان،  فیلم تعدیل یک اثر کوتاه است که با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی در مورد ۲ دوست و همکار ساخته شده و در آن یک اتفاق آنها را در موقعیت دشواری قرار می‌دهد، جایزه بهترین فیلم کوتاه، جایزه بهترین تصویربرداری و جایزه بهترین گروه بازیگری جشنواره Garoa Awards برزیل را کسب کرد.

 

در این جشنواره جایزه بهترین فیلم به حوزه هنری استان کردستان و کیوان سروری ، جایزه بهترین تصویربرداری به زانیار لطفی و جایزه بهترین گروه بازیگری به  عزیز نعمتی، سمیه رحیمی، سوران رضوانی‌زاده، شاداب کوکبی، آرسام حسین پناهی، نیها شیخی بازیگران این فیلم تعلق گرفت.

 

در این فیلم: فردین ملاسلیمی صدابردار، سمیرا فقیه سلیمانی به عنوان منشی صحنه، مهران سروری دستیار کارگردان و ثنا شریعتی به عنوان دستیار تصویر برداری  کیوان سروری را یاری کرده‌اند.

 

این فیلم که با تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان تولید شده است بیش از این در جشنواره‌های داخلی و بین المللی عناوین مختلفی را در بخش کارگردانی، بهترین فیلم و بهترین تصویربردار دریافت کرده است./ ایرنا

 

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه