تخصیص 50 میلیارد دینار برای پروژه های راهسازی استان دهوک

دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ 916 0
تخصیص 50 میلیارد دینار برای پروژه های راهسازی استان دهوک قرار است تا در سال جاری میلادی، مبلغ 50 میلیارد دینار برای پروژه های راهسازی در استان دهوک هزینه شود. به گفته مدیر راهسازی استان دهوک؛ تا پیش از اتمام این پروژه ها، اجرای تعدادی پروژه دیگر نیز آغاز می شود.

به گزارش تجارت بان، خدیجه محمد مدیر راهسازی استان دهوک در این باره توضیح داد: در سال جاری تعدادی طرح در بخش راهسازی با هزینه 50 میلیارد دینار آماده شده است. تعدادی از این پروژه ها نیمه کاره هستند مانند جاده ابراهیم خلیل و راه قندیل آکری به قندیل که در دو مرحله و با خرید تجهیزات، کار آنها انجام می شود.


این مقام مسئول گفت: بودجه تخصیص یافته مربوط به کل استان دهوک است. در کنار این کار تعدادی پروژه به پایان رسیده اما هنوز پولی پرداخت نشده است مانند تونل زاخو و جاده دهوک-زاخو؛ هزینه های این پروژه ها نیز پرداخت می شود.


مدیر کل راهسازی دهوک گفت: جاده دهوک-زاخو پایان یافته است، اما بخش زاخو تا ابراهیم خلیل و دیرین و سحیلا هنوز باقی مانده است؛ اکنون فعالیت برای اتمام این پروژه ها صورت می گیرد.


محمد افزود: در صورت پرداخت پول، در همین سال جاری کار ساخت تونل متین نیز انجام می شود که یک پروژه مهم برای استان دهوک به شمار می رود. 

پایان خبر/

 

کانال تلگرام تجارت بان

اینستاگرام تجارت بان

فیس بوک تجارت بان

 

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه