احتمال اجرای محدودیت های جدید تردد در اقلیم کردستان

چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ 491 0
احتمال اجرای محدودیت های جدید تردد در اقلیم کردستان منابع خبری از اعمال محدودیت های تازه رفت و آمد در در اقلیم کردستان ظرف 24 تا 48 ساعت آینده خبر دادند.

به گزارش گروه ترجمه تجارت بان، پایگاه اطلاع رسانی روداو در با انتشار خبری در این باره به نقل از یک منبع مطلع در کمیته عالی مقابله با ویروس کرونا، نوشت: وزارت بهداشت اقلیم کردستان به کمیته مزبور پیشنهاد داده است تا ممنوعیت تردد از ساعت 8 شب تا 6 صبح اجرایی شود.


بر اساس این گزارش این پیشنهاد برای چگونگی اجرای آن به کمیته عالی مقابله با ویروس کرونا ارائه شده و قرار است که ظرف 24 تا 48 ساعت آینده اجرایی شود و باید تمام مناطق اقلیم کردستان آن را اجرایی کنند.


در این محدودیت های جدید، تنها نیروهای امنیتی، تیم های درمانی و آمبولانس ها اجازه تردد دارند.


بر اساس اعلام آمار وزارت بهداشت اقلیم کردستان امروز 7 آوریل 2021 (18 فروردین 1400)، در 24 ساعت گذشته تعداد یک هزار و 217 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و در همین مدت زمانی 13 نفر از مبتلایان فوت کرده اند. 


تا کنون آمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان عراق 128 هزار و 264 نفر است که از این تعداد 112 هزار و 334 نفر بهبود یافته و 3 هزار و 756 نفر هم جان خود را از دست داده اند./پایان خبر

کانال تلگرام تجارت بان

اینستاگرام تجارت بان

 

 

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه