آغاز پروازهای سلیمانیه و تهران / فرودگاه سلیمانیه: اطلاعی نداریم!

چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ 1246 0
آغاز پروازهای سلیمانیه و تهران / فرودگاه سلیمانیه: اطلاعی نداریم! شرکت هواپیمایی قشم ایر از آغاز پرواز میان تهران و سلیمانیه خبر داد.

به گزارش تجارت بان، شرکت قشم ایر در جدول پروازهای خود، پرواز میان تهران-سلیمانیه-تهران، را قرار داده و این در حالی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا سفر به عراق و اقلیم کردستان متوقف شده است.


بر اساس جدول زمانبندی شرکت قشم ایر اولین پرواز میان سلیمانیه و تهران از 2 می 2021 (12 اردیبهشت 1400) انجام خواهد شد و در هفته 2 پرواز صورت می گیرد.

 

طاهر عبدالله مدیر فرودگاه سلیمانیه در این باره به رسانه های اقلیم کردستان گفته است که هیچ اطلاعی درباره از سرگیری پرواز میان تهران و سلیمانیه نداشته و به همین اندازه می داند که یک شرکت ایرانی در جدول پروازهای خود سفر میان تهران و سلیمانیه را گنجانده است.


این مقام مسئول تصریح کرد که شرکت مورد نظر باید با بغداد به توافق برسد و مجوز پرواز را دریافت کند سپس فرودگاه سلیمانیه را از این موضوع مطلع سازند اما تا کنون تصمیم قطعی در این باره اتخاذ نشده و به آنها نیز اطلاع داده داده نشده است.

 

عبدالله گفت: به لحاظ قانونی این شرکت می تواند از بغداد مجوز دریافت کند و پروازهای خود را از سر گیرد./اتاق بازرگانی سلیمانیه

کانال تلگرام تجارت بان

اینستاگرام تجارت بان

 

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه