تمایل عراق برای همکاری با َشرکت های توانمند در صنعت برق

دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ 520 0
تمایل عراق برای همکاری با َشرکت های توانمند در صنعت برق وزیر برق عراق ضمن اظهار رضایت از کیفیت محصولات و خدمات شرکت‌های ایرانی، نسبت به حضور بیشتر شرکت های ایرانی توانمند در عراق اظهار تمایل کرد.

به گزارش تجارت بان، ماجد مهدی حنتوش، وزیر برق عراق نیز در نشستی با محمدولی علاءالدینی، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ساتکاب و همچنین مدیران و فعالان بخشِ خصوصی صنعت برق کشورمان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل موجود در شرکت‌های فعال ایرانی، برای استفاده از ظرفیت فعالان بخش خصوصی در بخش‌های مختلف تولیدی و خدمات فنی و مهندسی کشور ایران ابراز تمایل کرد.

 

وی با ابراز رضایت از کیفیت محصولات و خدمات شرکت‌های ایرانی حاضر در کشور عراق، گفت: امیدواریم شرکت‌های ایرانی توانمند در صنعت برق، در بازار کشور عراق نیز حضور یابند به‌طوری‌که مورد تأیید طرفین باشند و در آینده نیز این همکاری‌ها استمرار یابد.

 

این مقام مسئول عراقی ضمن اشاره به قراردادهای بین دو کشور گفت: این قراردادها بین شرکت‌های ایرانی و جمهوری عراق در حال انجام است.

 

در ادامه جلسه، مدیران بخش خصوصی صنعت برق، ضمن بیان توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت‌های خود جهت توسعه همکاری‌های فی مابین، ابراز امیدواری کردند مشکلات موجود با استمرار و نهایی شدن قراردادها برطرف شود.

 

کیفیت در بازارهای بین المللی، اولویت وزارت نیرو

در ادامه این نشست محمدولی علاءالدینی، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ساتکاب با اشاره به ظرفیت و پتانسیل موجود در شرکت‌های فعال ایرانی، گفت: حدود ۱۹۰ شرکت تحت پوشش و سهام‌داری شرکت مادرتخصصی ساتکاب قرار دارند که در حوزه تولید، مشاوره و ارائه خدمات فنی - مهندسی در صنعت برق فعالیت می‌کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه ارائه کیفیت بهینه در بازارهای بین‌المللی از اولویت‌های وزارت نیرو است، ادامه داد: شناسایی شرکت‌های بخش خصوصی در صنعت برق با شاخص کیفیت برتر محصولات و خدمات آن‌ها و معرفی این شرکت‌ها برای همکاری به خارج از کشور، از جمله عواملی است که به اقبال خوب مصرف‌کنندگان و متقاضیان صنعت برق ایران در خارج از کشور منجر شده است./ وزارت نیرو
 

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه