تصمیم یونان برای تقویت روابط تجاری با اقلیم کردستان

چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ 596 0
تصمیم یونان برای تقویت روابط تجاری با اقلیم کردستان قرار است تا یک هیئت عالی رتبه بازرگانی به ریاست نخست وزیر یونان، به اقلیم کردستان عراق سفر کنند.

به گزارش تجارت بان، مدیر روابط عمومی اتحادیه اتاق های بازرگانی اقلیم کردستان در این باره گفت: تعدادی از بازرگانان یزرگ یونان به همراه نخست وزیر یونان وارد کردستان عراق می شوند.


اسکندر محمد توضیح داد: سرکنسول یونان در کردستان عراق با حضور در دفتر اتحادیه اتاق های بازرگانی اقلیم کردستان اظهار کرد که بنا است تا یک هیئت بزرگ یونانی متشکل از نخست وزیر، تعدادی از وزرا، تجار بزرگ و شرکت های یونانی به اقلیم کردستان سفر کنند و درباره سرمایه گذاری در حوزه های انرژی و عمران رایزنی کنند.


به گفته اسکندر محمد، یونان تصمیم دارد تا روابط خود با اقلیم کردستان به ویژه در حوزه اقتصادی را توسعه دهد؛ کردستان عراق برای آنها منطقه ای مهم به شمار می رود و ما نیز تسهیلات لازم را ارائه می دهیم.


محمد درباره زمان انجام این سفر گفت: خود یونانی ها زمان آن را تعیین می کنند. این رویداد برای کردستان عراق از اهمیت زیادی برخوردار است چون اقلیم کردستان همواره می خواهد روابط خوبی با کشورهای دیگر داشته باشد./پایان خبر

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه