فرماندار قصر شیرین:

شرط ورود مسافر از عراق به ایران؛ داشتن تست منفی کرونا

چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ 477 0
شرط ورود مسافر از عراق به ایران؛ داشتن تست منفی کرونا فرماندار قصر شیرین اعلام کرد که شرط ورود مسافر از عراق با داشتن تست منفی کرونا امکان پذیر است.

به گزارش تجارت بان، فرماندار قصرشیرین با اشاره به رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در مرز خسروی و پرویزخان گفت: ورود مسافر از عراق با داشتن تست کرونا منفی امکان پذیر است.

 

مراد علی تاتار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان قصرشیرین دارای ۲ مرز رسمی پرویزخان و خسروی بوده که هر یک با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال فعالیت هستند.

 

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته با دولت مرکزی عراق مرز خسروی فقط برای ترانزیت کالا بازگشایی شده اما مرز پرویزخان برای ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر فعال است.

 

فرماندار قصرشیرین با اشاره به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مرز پرویزخان و خسروی، تصریح کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به شدت در مرزهای قصرشیرین کنترل می‌شود و بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا ورود مسافر از مرز عراق تنها با داشتن تست پی. سی. آر منفی طی مدت ۹۶ ساعت گذشته امکان پذیر بوده است.

 

تاتار با بیان اینکه شهرستان قصرشیرین در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، بیان کرد: موج پنجم ویروس کرونا بسیار خطرناک‌تر از پیک‌های گذشته بوده و از مردم درخواست داریم برای کنترل این بیماری رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

 

انتهای پیام/

امتیاز مطلب: 100%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه