راه اندازی مرکز تجارت، فروش و بازاریابی ایران در عراق

شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ 598 0
راه اندازی مرکز تجارت، فروش و بازاریابی ایران در عراق دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، از راه‌اندازی مرکز تجارت، فروش و بازاریابی ایران در کشور عراق خبر داد.

به گزارش تجارت بان، فرهاد مرزی اظهار کرد: خانه صنعت، معدن و تجارت ایران بنا دارد در کشورهایی که بالاترین معاملات تجاری را با آنها داریم و خصوصا کشورهای همسایه دفتر تجاری ایران را راه‌اندازی کند.

 

وی با بیان اینکه این دفاتر در کشورهایی از جمله عراق، ترکیه، عمان، سوریه، ارمنستان، گرجستان و ... راه‌اندازی می‌شود، افزود: هر استان معین راه‌اندازی دفتر در یکی از کشورها خواهد بود.

 

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از عراق به عنوان یکی از اصلی‌ترین شرکای تجاری ایران یاد کرد که راه‌اندازی دفتر تجارت، فروش و بازاریابی در این کشور اهمیت ویژه‌ای دارد و عنوان کرد: بعد از پیگیری‌های فراوان و با وجود آنکه بسیار از استان‌های دیگر هم متقاضی راه‌اندازی این دفتر بودند، خانه صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه از بین ۳۱ استان به عنوان معین راه‌اندازی و توسعه مرکز تجارت، فروش و بازاریابی ایران در عراق انتخاب شد.

 

به گفته مرزی، این امتیاز به جهت ظرفیت‌ها و امکاناتی که خانه صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه می‌تواند ایجاد کند، به استان ما داده شده است.

 

وی از پیگیری برای راه‌اندازی هرچه زودتر این مرکز در عراق خبر داد و تاکید کرد: نزدیک به ۵۰ درصد از کارها انجام شده و منتظر اخذ مجوز راه‌اندازی این مرکز از وزارت صمت هستیم.

 

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه هدف از راه‌اندازی چنین دفاتری را تسهیل گری در معاملات تجاری، بازاریابی برای محصولات، حمایت از تجار برای اطمینان از بازگشت پول آنها و... اعلام کرد./ ایسنا

امتیاز مطلب: 100%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه