تعطیلی 33 ساعته فرودگاه های عراق و اقلیم کردستان

جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ 729 0
تعطیلی 33 ساعته فرودگاه های عراق و اقلیم کردستان سخنگوی سازمان هواپیمایی عراق از تعطیلی فرودگاه های عراق از جمله اقلیم کردستان به مدت 33 ساعت خبر داد که در این مدت آسمان عراق بر روی همه سفرهای هوایی بسته خواهد شد.

به گزارش تجارت بان، «جهاد کاظم»، سخنگوی سازمان هواپیمایی عراق درباره بسته شدن آسمان هوایی عراق بر روی پروازها توضیح داد: در چند روز اخیر ایمیلی برای همه شرکت های هوایی ارسال کرده ایم که در آن با تاکید بر اهمیت انتخابات عراق و مسئله رای دادن مردم؛ از ساعت 21 روز 9 اکتبر 2021 (یکشنبه 18مهر 1400) تا ساعت 6 صبح روز 11 اکتبر، آسمان عراق بسته خواهد شد.


وی گفت: در این مدت هیچ سفر داخلی و خارجی در هیچ فرودگاه عراق صورت نمی گیرد و این شامل صدها سفر هوایی می شود.


در همین باره «احمد هوشیار»، مدیر فرودگاه بین المللی اربیل گفت: توقف پروازها شامل همه فرودگاه ها می شود و سفرهایی که در این مدت متوقف می شوند روزهای بعد جبران خواهند شد.


هوشیار از لغو 67 پرواز فرودگاه اربیل در مدت یاد شده خبر داد.


«طاهر عبدالله» مدیر فرودگاه بین المللی سلیمانیه نیز دریافت ایمیل مبنی بر توقف پروازها را تایید کرد و از لغو سفرهای هوایی در این فرودگاه در تاریخ ذکر شده خبر داد.


بر اساس این گزارش انتخابات مجلس نمایندگان عراق برای دوره پنجم در روز 10 اکتبر 2021 برگزار می شود. در این دوره از انتخابات بیش از 30 هزار و 200 نفر برای کسب 329 کرسی مجلس کاندیدا شده اند./روداو
 

امتیاز مطلب: 100%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه