تاکید بر کنترل ترددها از مرز تمرچین

یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ 445 0
تاکید بر کنترل ترددها از مرز تمرچین روان سازی تجارت کالا از مرز تمرچین بایدبا رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی پایش و کنترل شود.

به گزارش تجارت بان، استاندار آذربایجان غربی در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا بااشاره به لزوم کنترل تردد ها از ورودی های کشورهای خارجی از جمله مرز تمرچین گفت: ضمن روان سازی تجارت کالا از مرز تمرچین باید لزوم کنترل تردد ها از ورودی کشورهای خارجی از جمله مرز تمرچینرعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی نیز پایش و کنترل شود.


آقای معتمدیان با اشاره به افزایش دو شهرستان استان به وضعیت قرمز کرونایی افزود: با توجه به آلودگی های موجود در کشورهای ترکیه و عراق باید  تدابیر سختگیرانه ای برای پایش مرزهای زمینی در نظر گرفته شود.


وی خاطرنشان کرد: رعایت ۴۷ درصدی دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم قابل قبول نیست و باید نظارت ها و بازرسی ها در ابعاد مختلف خصوصا واحد های صنفی افزایش یابد.


استاندار آذربایجان غربی سلامت روانی جامعه را یکی از چالش های موجود دانست که باید کمیته سلامت روانی نیز در این زمینه تشکیل شود


آقای معتمدیان گفت:  دوز سوم کرونا برای کادر درمان و شغل های پرخطر در استان در نظر گرفته می شود.


وی ارتقا زیرساخت های بهداشتی و درمانی را یکی از ضرورت های آذربایجان غربی دانست و تصریح کرد:  باید تعداد تخت ها و مراکز درمانی استان را افزایش دهیم و مطالبات کادر درمانی نیز پیگیری شود.


استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: در موضوع رهگیری بیماران و کنترل و نظارت بیماری کرونا و اجرای طرح شهید سلیمانی یک برنامه ریزی کارشناسی باید صورت گیرد تا از ظرفیت دستگاههای مختلف از جمله بسیج در این زمینه استفاده شود./ خبرگزاری صداوسیما 

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه