انتصاب رئیس کل گمرک ایران + حکم

سه شنبه ۲۱ دى ۱۴۰۰ 574 0
انتصاب رئیس کل گمرک ایران + حکم با حکم وزیر اقتصاد، «علیرضا مقدسی» به سمت معاون وزیر و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران منصوب شد. وی تا پیش از این سمت سرپرستی این سازمان را بر عهده داشت.

به گزارش تجارت بان، براساسی حکم احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی علیرضا مقدسی که پیش از این به عنوان سرپرست گمرک جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کرد به عنوان معاون وزیر و رئیس کل گمرک ایران منصوب شد.

 

مقدسی سوابقی مثل معاون حقوقی گمرک ایران، بازرسی گمرک و... را در سابقه کاری خود دارد. در کارنامه کاری وی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بهبود سیستم‌های گمرکی، مدیرکل هماهنگی امور استان‌ها، مدیرکل امور اداری و مدیرکل پدافند غیر عامل گمرک جمهوری اسلامی ایران نیز دیده می‌شود.

 

مقدسی فارغ‌التحصیل دکترای مدیریت استراتژیک بوده و مؤلف کتب دانشگاهی و مقاله در زمینه‌های مدیریتی، اقتصادی و امور گمرکی می‌باشد و در دانشگاه دروس مدیریتی، قانون امور گمرکی، سازمان‌ها و وظایف گمرک، سیاست‌های تجارت خارجی و کنوانسیون‌های بین‌المللی و گمرکی را تدریس می‌کند و همچنین موضوع پایان‌نامه دوره کارشناسی ارشد وی «بررسی ابعاد قاچاق کالا و ارز و الگوی راهبردی آن» بوده است.

 

 

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه