زمستان بیت کوین فرا رسیده است؟

چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ 269 0
زمستان بیت کوین فرا رسیده است؟ ارزش بیت‌کوین، پرچم‌دار ارزهای دیجیتال، در چند روز گذشته زیر ۴۰ هزار دلار باقی‌مانده و اصلاح بازار گسترده‌تر، آلتکوین‌ها را به سمت پایین‌تر از سطح حمایت کلیدی خود سوق داده است. قیمت اتریوم نیز زیر ۳۰۰۰ دلار بود.

به گزارش تجارت بان، در هفته گذشته با ادامه خروج معامله‌گران از بازار، مقاومت سخت بیت‌کوین به ۴۰هزار دلار رسید. در ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین ۳ درصد کاهش داشت و در هفته گذشته، این سکه دیجیتالی ۶ درصد کاهش ارزش را ثبت کرد.

 

بازار کریپتو همچنان در مرحله انباشت است. افزایش انباشت اغلب با فشار صعودی در بازار گره خورده است، با این حال، بازار تصویر متفاوتی را ترسیم می‌کند؛ انباشت بالاتر با افزایش ریسک و نسبت مرتبط و اساسا یک شاخص صعودی برای سکه است.

 

داده‌های کایکو (Kaiko) نشان می‌دهد که حجم معاملات برای بیت‌کوین و اتریوم کاهش یافته است و می‌تواند به این معنا باشد که مردم ممکن است دارایی‌های خود را حفظ کنند زیرا همانطور که مرحله انباشت نشان می‌دهد و پیش‌بینی می‌شود، قیمت‌ها افزایش می‌یابد.

 

در حال حاضر، قیمت کوتاه‌مدت بیت‌کوین در بحبوحه ضعف گسترده‌تر بازار، نزولی است. بیت‌کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۳۸ هزار و ۲۰۲ دلار مبادله می‌شد و در معاملات گذشته به زیر سطح حمایت ۳۹ هزار و ۸۰۶ دلاری خود رسید.

 

این رمزارز بیش از یک هفته است که با مرز ۴۰ هزار دلار مبارزه می‌کند و به دلیل این‌که خریداران از بازار خارج شده‌اند بیت‌کوین به ترتیب بین ۴۰ هزار و ۳۸ هزار دلار به مبارزه ادامه می‌دهد.

 

در صورت چرخش قیمت‌ها، بیت‌کوین می‌تواند نزدیک به ۴۰ هزار دلار معامله شود و یک فشار جزئی می‌تواند به بیت‌کوین کمک کند تا مرز ۴۲ هزار دلار را لمس کند، با این حال، این سطح ممکن است به عنوان یک مقاومت سخت برای بیت‌کوین عمل کند و کاهش از قیمت فعلی، این سکه را به ۳۷ هزار و ۷۰۲ دلار بکشاند.

 

تنها ۴۸ ساعت قبل، خریداران دوباره وارد بازار شدند که حاکی از این واقعیت است که بیت‌کوین برای بازگشت به نمودارهای خود تلاش می‌کند. این سکه به طور خلاصه در میانگین متحرک ساده تا زمانی بالای خط ۲۰-SMA (۲۴ ساعت قبل) قرار گرفت که مبادله با ۳۸ هزار دلار آغاز شد.

 

در شاخص قدرت نسبی، خریداران مجددا برای مدت کوتاهی از بازار خارج شده‌اند و اگر تقاضا باعث شود سکه به بالای ۲۰-SMA برسد، ممکن است دوباره روند افزایشی ثبت کند.

 

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۷۷ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۴.۹۸ درصد کمتر شده است.

 

در حال حاضر ۴۱.۲۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین است. بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

 

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۹۵.۶۵ میلیارد دلار است که ۲.۲۰ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱۱.۵۹ میلیارد دلار است که ۱۲.۱۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۸۰.۸۲ میلیارد دلار است که ۸۴.۵۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

 

به روز رسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت۷:۴۵ صبح به وقت شرقی) این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است./ایسنا

 

۱- بیت‌کوین
قیمت: ۳۸ هزار و ۳۳۶.۹۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۳۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۳۶ درصد کاهش

 

۲- اتریوم
قیمت: ۲هزار و ۸۳۵.۵۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۶۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۸.۱۹ درصد کاهش

 

۳- بایننس کوین
قیمت: ۳۸۸.۵۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۸۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۷۱ درصد کاهش

 

۴- تتر
قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۳ درصد کاهش

 

۵- سولانا
قیمت: ۹۶.۲۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۶۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰.۹۹ درصد کاهش

 

۶- کاردانو
قیمت: ۰.۸۳۲۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۲۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۱.۹۱ درصد کاهش

 

۷- ریپل
قیمت: ۰.۶۴۹۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۷.۰۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر۱۵.۵۱ درصد کاهش

 

۸- پولکا دوت
قیمت: ۱۶.۸۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۴۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۷۴ درصد کاهش

 

۹ - یو اس دی کوین
قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۴ درصد افزایش

 

۱۰- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۴۰۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۸.۹۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۸۳ درصد کاهش

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه