راه اندازی دفتر خدمات گردشگری در مرز سیران‌بند بانه

یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ 351 0
راه اندازی دفتر خدمات گردشگری در مرز سیران‌بند بانه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از راه‌اندازی دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در مرز سیرانبند بانه خبر داد.

به گزارش تجارت بان، یعقوب گویلیان، اظهار کرد: وجود این مرز فرصتی مناسب برای رونق و شکوفایی گردشگری در استان است و می‌توان از این ظرفیت نیز برای ورود گردشگران عراقی به‌ویژه در حوزه گردشگری سلامت استفاده کرد.

 

وی افزود: دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در مرز سیران‌بند بانه راه اندازی می‌شود که این مرز نزدیک‌ترین مرز استان با اقلیم کردستان عراق بوده که در طول سال محل تردد شمار بالای گردشگران ایرانی و اتباع کشورهای همسایه است.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان عنوان کرد: با تقویت و گسترش همکاری میان نهادهای مربوطه، برنامه‌ریزی لازم برای تبادل مسافر و گردشگری دوجانبه با اقلیم کردستان و کشور عراق صورت گیرد.

 

گویلیان خاطر نشان کرد: در همین راستا و به منظور راهنمایی، ساماندهی و اسکان مسافران و گردشگران خارجی که از کشور عراق وارد ایران می‌شوند، دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در مرز سیران‌بند بانه راه‌اندازی می‌شود./روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان

امتیاز مطلب: 100%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه