صادرات بی واسطه مصالح و تجهیزات ساختمانی به عراق + راهنما و شرایط حضور

شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ 2559 0
صادرات بی واسطه مصالح و تجهیزات ساختمانی به عراق + راهنما و شرایط حضور آیا می خواهید صادرات مستقیم و بی واسطه مصالح و تجهیزات ساختمانی به سازندگان پروژه ها در عراق و اقلیم کردستان داشته باشید؟ خواندن این مطلب را از دست ندهید.


یک شرکت بزرگ معتبر ایرانی با همکاری یک شرکت معتبر اقلیم کردستان، اقدام به راه‌اندازی اولین مرکز تخصصی صنعت ساختمان ایران در کشور عراق کرده است.

 

این مرکز در کجا قرار دارد؟


مرکز پخش مصالح ساختمانی ایران در عراق (هاوچرخ)، در مهمترین منطقه تجاری عراق و در مجاورت بزرگترین و مجهزترین پایانه صادراتی غرب کشور (گمرک پرویزخان) واقع شده است. برخی از مزایای موقعیت جغرافیایی این مرکز به شرح زیر است:

 

- نزدیکی فوق العاده این مرکز با مرز ایران و گمرک پرویزخان
- شهر کلار با جمعیت 400 هزار نفر ، بخش عربی و کردی کشور عراق را از هم جدا می سازد.
- فاصله شهر کلار تا مرز ایران (گمرک پرویز خان) 20 دقیقه ، حدود 25 کیلومتر است.

 


مرکز تخصصی صنعت ساختمان ایران در کشور عراق


این مرکز تخصصی با ارائه خدمات حرفه ای و بی نظیر صادراتی سالانه در صنعت ساختمان، می کوشد تا تولیدکنندگان توانمند و منتخب مصالح و تجهیزات کشورمان، به آسانی به قراردادهای بدون واسطه میلیون دلاری مستمر با سازندگان پروژه های بزرگ ساختمانی، عمرانی و تجار معتبر کشور عراق دست یابند.

 

مالک مجامع تجاری هاوچرخ کیست؟


احمد کلاری مالک مجتمع هاوچرخ، عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق، نائب رئیس اول اتاق بازرگانی بغداد، عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی عراق ایران، مسئول روابط تجاری اقلیم کردستان و ایران و بنیانگذار و ناظر مرز پرویزخان.

 

 

کدام تولیدکنندگان مصالح و تجهیزات ساختمانی می توانند در این مجتمع حضور داشته باشند؟


در این مرکز تخصصی، فقط تولیدکنندگان معتبر و توانمند حق مشارکت دارند و از هر نوع کالای ساختمانی فقط 2 تولیدکننده پس از ثبت نام و تایید، انتخاب می شوند.


 همچنین برای تمامی مشارکت کنندگان در این مرکز، یک سال مجوز تردد از حکومت اقلیم کردستان عراق ارائه می شود.

 

لیست مصالح و تجهیزات مورد نیاز غرفه های مرکز:

 

چگونه می توان در این مرکز غرفه گرفت؟

 

اگر شما به عنوان تولیدکننده مصالح ساختمانی تصمیم به صادرات محصولات خود دارید و همچنین محصولات شما برای صادرات دارای ویژگی های لازم است؛ می توانید برای دریافت فرم ثبت نام از راه های ارتباطی زیر تماس بگییرد.

نکته: اجاره غرفه در این مرکز به صورت یکساله بوده و هزینه در دو قسط دریافت می شود. (50 درصد در هنگام عقد قرارداد و 50 درصد پس از انجام نخستین معامله صادراتی).

 

راه های ارتباط:

واتس اپ: 09376810830
تماس: 09905338071

 ایمیل: info@tejaratban.ir

 

می توانید برای دریافت فرم حضور در این مرکز اینجا را کلیک کنید.

 

تصویری از مرکز هاوچرخ

 

 

 

 


 

امتیاز مطلب: 100%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه