استقبال بی‌نظیر از نمایش کارگردان جوان در اربیل و سلیمانیه

چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ 532 0
استقبال بی‌نظیر از نمایش کارگردان جوان در اربیل و سلیمانیه اجرای نمایش در اقلیم کردستان و عراق به دلیل جنگ‌های پی در پی برای مدتی طولانی متوقف شد، اما به تدریج سالن‌های تئاتر اجراهای خود را آغاز می‌کنند و مخاطبان جدیدی را پیدا می‌کنند.

به گزارش تجارت بان، (Bablo’s Last Days) عنوان نمایشی است که همه در اقلیم کردستان درباره آن صحبت می‌کنند. این نمایش به مدت ٥٥ روز در سالن تئاتر سلیمانیه اجرا شد.

 

در نمایش، شخصیت اصلی (بابلو)، از مشکلات روحی رنج می‌برد و واقعیتی جادویی در ذهن خود می‌سازد که در آن تمام آرزوهایش برآورده می‌شوند. در این روئیا، بابلو ثروتمند است، یک شرکت بزرگ و یک خانواده خوب دارد و در یک خانه مجلل زندگی می کند.

 

این نمایش روز ١٥ ژوئن در اربیل نیز اجرا شد. جوانان، غالبا دخترها، هر روز در مقابل سالن تئاتر اربیل صف می‌کشیدند تا بلیت بخرند و از دید نمایش لذت ببرند.

 

گلان حمید، جوان ٢٠ ساله اربیلی، پس از دیدن نمایش گفت: "این یک نمایش فوق العاده است، من از هر ثانیه آن لذت بردم، گریه کردم و خندیدم".

 

اجرای نمایش در اقلیم کردستان و عراق به دلیل جنگ‌های پی در پی برای مدتی طولانی متوقف شد، اما به تدریج سالن‌های تئاتر اجراهای خود را آغاز می‌کنند و مخاطبان جدیدی را پیدا می‌کنند.

 

کارگردانان، بازیگران و حتی بازیگران زن در اربیل و سلیمانیه به سختی کار می‌کنند تا ارتباط بین تماشاگر و نمایش را بازسازی کنند.

 

شوان کریم، کارگردان (Bablo’s Last Days)، قصد دارد در کرکوک و دهوک و سپس در آلمان نیز نمایش خود را اجرا کند.

 

او از استقبال گرم مردم بسیار خوشحال است.

 

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه