عراق بزرگترين هدف صادراتي محصولات صنعتي و توليدي چهارمحال و بختياري

دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ 375 0
عراق بزرگترين هدف صادراتي محصولات صنعتي و توليدي چهارمحال و بختياري هیئت 25 نفره تجاری کشور عراق به منظور برقراری همکاری‌های دوجانبه که صادراتی به شهرکرد سفر کردند.


به گزارش تجارت بان،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری در نشست با هیئت‌های تجاری کشور عراق گفت: کشور عراق بزرگترین هدف صادراتی محصولات صنعتی و تولیدی این استان است.

 

 رستمی افزود: در چهارمحال و بختیاری هم اکنون هزار واحد صنعتی و تولیدی فعالیت می‌کند و دو هزار واحد صنعتی در حال اجرا دارد. حدود 40 محصول صنعتی استان چهارمحال و بختیاری در کشور ایران کم نظیر و حتی بی نظیر است همچون کولر و موکت که چهارمحال و بختیاری بزرگترین تولید کننده این محصولات در کشور است.


رستمی از آمادگی این استان برای همکاری با کشور عراق در دو حوزه صادرات محصولات تولیدی و همچنین صادرات فناوری و نیروی انسانی خبر داد و گفت: همچنین می‌توانیم در حوزه سرمایه گذاری هم با کشور عراق همکاری دو جانبه داشته باشیم چراکه بسیاری از صاحبان صنایع استان چهارمحال و بختیاری تمایل به سرمایه گذاری در کشور عراق دارند و استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیاری برای سرمایه گذاری متقاصیان عراقی همچون صنایع تبدیلی در این استان دارد.


هیئت 25 نفره تجاری کشور عراق به منظور برقراری همکاری‌های دوجانبه که صادراتی به شهرکرد سفر کردند.

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه