نمایشگاه دستاوردهای فناورانه ایرانی در بصره برگزار می شود

یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ 588 0
نمایشگاه دستاوردهای فناورانه ایرانی در بصره برگزار می شود نمایشگاه دستاوردهای فناورانه ایرانی در بصره در آذرماه برگزار می شود.

به گزارش تچارت بان؛  مجموعه های متقاضی می‌توانند ۹ تا ۱۸ آذرماه سال ۱۴۰۱ در این رویداد بین المللی حضور یابند و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

شرکت‌های دانش بنیان و خلاق در «رویداد نمایشگاهی نوکاپ» در ااین رویداد حضور یابند.

نمایشگاهی که در بصره عراق با هدف «تبادل اطلاعات فنی و بازرگانی و گسترش مبادلات تجاری به منظور توسعه مبادلات اقتصادی و مقایسه مصنوعات داخلی با فرآورده‌های خارجی به منظور رشد کیفی اقتصادی و رقابت سالم»، «ایجاد زمینه مساعد برای معرفی آخرین پدیده‌های صنعتی و تکنولوژی»، «ایجاد تسهیلات لازم در جهت رشد بخش‌های مختلف اقتصادی از طریق همکاری‌های دو کشور»، «ایجاد زمینه مساعد برای نمایش کالاهای صادراتی جهت رشد و توسعه صادرات این‌گونه کالاها»، «آشنائی بازدیدکنندگان عراقی با کالا و تکنولوژی ایرانی و انتخاب اصلح از میان آن‌ها»، «انعکاس نمایشگاهی سیاست‌های جذب سرمایه‌گذاری خارجی از طریق مشارکت فعال بخش‌های اقتصادی در نمایشگاه‌ها» و غیره برگزار می شود.

 

استان بصره به عنوان دومین استان استراتژیک و مهم کشور عراق شناخته می شود. این شهر علاوه بر اینکه تنها شهر بندری این کشور محسوب می شود یکی از بارونق ترین شهرها در زمینه تجارت و تبادلات تجاری این کشور است. به همین دلیل ورود محصولات دانش بنیان و خلاق ایرانی به این شهر می تواند مزایای اقتصادی و مالی زیادی برای آنها داشته باشد.

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه