قیمت و مشخصات خودروهای وارداتی سایپا اعلام شد + جدول

پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ 10319 2
قیمت و مشخصات خودروهای وارداتی سایپا اعلام شد + جدول بر اساس اخبار منتشر از شرکت سایپا و فعالیت‌های این مجموعه، به احتمال زیاد اولین خودروهای وارداتی این شرکت خودروهای کراس‌اوور چانگان CS35 پلاس و چانگان UNI-T هستند، اما به احتمال فراوان خودروهای دیگری نیز به این لیست اضافه شود.

به گزارش تجارت بان، در مبحث واردات خودرو گروه خودروسازی سایپا یکی از مجموعه‌هایی است به سرعت در حال انجام مقدمات واردات خودرو بوده و در مراحل پیشرفته فرآیند واردات خودرو قرار دارد. سایپا در این مسیر استانداردهای مورد نیاز جهت واردات خودرو را تقریبا کسب کرده است و به احتمال فراوان اولین محصولات وارداتی خود را به زودی در کشور عرضه خواهد کرد.

بر اساس اخبار منتشر از شرکت سایپا و فعالیت‌های این مجموعه، به احتمال زیاد اولین خودروهای وارداتی این شرکت خودروهای کراس‌اوور چانگان CS35 پلاس و چانگان UNI-T هستند، اما به احتمال فراوان خودروهای دیگری نیز به این لیست اضافه شود. خودروی چانگان UNI-K کراس‌اوور مدرن این شرکت نیز یکی از گزینه‌های جدی شرکت سایپا برای واردات به ایران است.



شرکت سایپا که پیش از این نیز با شرکت‌های غیرچینی و اروپایی از جمله سیتروئن و رنو همکاری بسیار نزدیک داشته است، در حال حاضر به گزینه‌های وارداتی غیرچینی نیز همچنان فکر می‌کند و بنظر می‌رسد در آینده شاهد عرضه خودروهایی با برند غیرچینی از سوی سایپا باشیم.
 


بیشتر بخوانید:

۳ محصول چانگان وارد بازار ایران می‌شوند + اسامی، مشخصات و عکس

برای اطلاع از جزئیات فنی و ظاهری خودروهای وارداتی چانگان، کلیک کنید. 

برای اطلاع از مشخصات ظاهری و فنی خودرو فردا تی 5، کلیک کنید.
 

امتیاز مطلب: 41%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
حسن‌پور یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱
سلام
امکان اقساط وجود دارد ارسال پاسخ
سعید سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱
تجربه فکر مردم هستیدعوارض و مالیات رایا حذف یا حداقل کنید. ارسال پاسخ