آخرین مهلت ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو / لینک قرعه کشی و اعلام نتایج

دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ 155 0
آخرین مهلت ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو  /  لینک قرعه کشی و اعلام نتایج آخرین مهلت ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو امروز دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ امروز است و متقاضیان تا پایان ساعت 24 امشب برای ثبت نام ایران خودرو مهلت دارند.


به گزارش تجارت بان، آخرین مهلت ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو امروز دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ امروز است و متقاضیان تا پایان ساعت 24 امشب برای ثبت نام ایران خودرو مهلت دارند. دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس ELX با موتور XU ۷ پلاس در طرح فروش فوق‌العاده برای دو گروه متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارندگان خودرو‌های فرسوده از شنبه ۲۶ آذرماه به مدت دو روز عرضه می‌شوند.مشتریان نهایی این دو محصول ۳۰ آذرماه از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی انتخاب خواهند شد.

آدرس ثبت نام ایران خودرو در فروش فوق العاده ایران خودرو آذر 1401



متقاضیان ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو می‌توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

لینک قرعه کشی ایران خودرو آذر 1401

مراسم قرعه کشی به صورت مستقیم از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

 

محصولات ایران خودرو در فروش فوق العاده آذر 1401

در ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو(ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس ای ال ایکس با موتور XU۷P با موعد تحویل ۹۰ روزه به مشتریان عرضه شده است.

فروش فوق‌العاده ایران خودرو ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۲۴ / ۰۸ /۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی، شرکت ایران خودرو برای مادرانی که فرزند دوم و ما بعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده‌اند، امکان ثبت نام یک دستگاه از محصولات ایران خودرو را به قیمت مصوب فراهم کرده است.

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو از روز شنبه مورخ بیست‌وششم آذر ماه آغاز و تا بیست‌وهشتم آذر ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.طرح فروش ایران خودرو 26 آذر 1401 (روز شنبه) برای دو خودوری محبوب سمند سورن پلاس و پژو پارس TU5 آغاز خواهد شد. قیمت این دو محصول بنابر اعلام شرکت مادر و به دلیل نوسان شدید قیمت دلار، به صورت ماهانه در وب‌سایت ایران خودرو منتشر می‌شود. گفتنی‌ است موعد تحویل این دو خودرو 90 روزه بوده و قرعه‌کشی از طریق وب‌سایت فروش ایران خودرو صورت می‌گیرد.


قیمت ایران خودرو در فروش فوری آذرماه

 

نکته ۱: در صورت افزایش مبلغ بیمه، مالیات و سایر الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت است.

نکته ۲ :متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو صرفاً از طریق سامانه شرکت ایران خودرو به نشانی ir.ikco.esale اقدام و از ثبت نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند. واریز وجه در سایت اینترنتی ایران خودرو و پس از اعلام اسامی برندگان خواهد بود.

نکته ۳: مشتری می‌تواند جهت کسب اطلاعات از وضعیت قرارداد، صدور سند (فاکتور فروش) و پلاک خودروی ثبت نامی به پروفایل شخصی میز کار مشتری خود به نشانی اینترنتی : ir.ikco.esale وی ا ir.ikco.customer مراجعه کند.

زمان تحویل محصولات ایران خودرو آذر 1401

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها سه ماهه خواهد بود.

نحوه ی ثبت نام در سایت ایران خودرو

در صورتیکه تعداد متقاضیان (مادران مشمول) در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، اولویت با مادرانی است که طی دو سال قبل خودرویی دریافت نکرده باشند.

اگر تعداد متقاضیان بیشتر از ظرفیت فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه‌کشی صورت می‌پذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمان‌های ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد شد.

اطلاعات منتخبین طرح مذکور به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای ایشان میسر شود.

نکته ۱: مشمولین و منتخبین طرح‌های قبلی ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

نکته: متقاضیان می‌توانند قبل از انتخاب خودرو و روش ثبت نام نیز نسبت به ایجاد پروفایل در سایت مذکور اقدام کنند.

متقاضی باید موضوع زمان تولد فرزند دوم یا مابعد، پس از تاریخ ۲۴/‏۰۸/‏۱۴۰۰‬ را تأیید و پذیرش تبعات ناشی از عدم ثبت اطلاعات صحیح را تعهد کند.

در پایان فرآیند ثبت نام و انتخاب خودرو، به متقاضی (مادر مشمول طرح)، کد پیگیری اختصاص داده می‌شود.

در صورت لزوم مراسم قرعه کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام و با حضور مراجع نظارتی برگزار می‌شود.

ارسال فهرست منتخبین قرعه کشی (مادران مشمول طرح) حداکثر ۳ روز پس از پایان قرعه‌کشی جهت استعلام از مراجع ذیربط صورت می‌پذیرد.

علام منتخبین قرعه کشی (مادران مشمول طرح)، حداکثر ۳ روز پس از پاسخ دریافتی از مراجع ذیصلاح، از طریق سایت فروش اینترنتی و یا ارسال پیامک. (متقاضی باید با ورود به سایت، از نتیجه قرعه کشی " انتخاب یا عدم انتخاب " مطلع شود)



فرد منتخب و تأیید شده باید ظرف مهلت ۳ ر وز وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس: ir.ikco.esale واریز کند در صورت عدم واریز وجه،ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود.

نکته ۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز خریدار (شرایط عمومی و اختصاصی) در هرم رحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره حساب و یا شبای معرفی شده، مسترد می‌شود و هیچ‌گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته ۲: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

شرایط فروش ایران خودرو ویژه هفته آخر آذرماه

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

دارا بودن گواهینامه در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت الزامی نیست.

امکان ثبت نام برای مادران زیر ۱۸ سال وجود دارد.

انتقال امتیاز ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث (حتی به صورت وکالتی) ممنوع است.

شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

فرد انتخاب شده، باید در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کد پستی) اقدام کند.

خودروی قابل ارائه از طریق این بخشنامه، از آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود.

صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی، آدرس و کد پستی بر عهده متقاضی است و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده متقاضی است.

نکته: با توجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و به روز رسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری (سخا)، در صورتیکه مشتری در سامانه مذکور فاقد اطلاعات فردی و سکونتی بوده و یا بیشتر از یک سال از آخرین تاریخ به روز رسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت گذشته باشد، مشتری باید با مراجعه به سامانه سخا به آدرس https://sakha.epolice.ir نسبت به روز رسانی و یا ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام کرده و پس از تایید توسط اداره پست تصویر نشانی ثبت شده در سامانه سخا را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل کند.

لازم به ذکر است تا زمانیکه برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نشود و یا اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری به درستی ارائه نشده باشد، خودرو پلاک نمی‌شود. همچنین علاوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو از ایشان دریافت خواهد.

شرایط اختصاصی بخشنامه ایران خودرو

تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو خواهد بود.

انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود و در صورت افزایش قیمت بیمه شخص ثالث یا سایر الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت است.

اعلام تولد فرزند دوم یا مابعد، پس از تاریخ ۲۴/‏۰۸/‏۱۴۰۰‬ و صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی، آدرس و کد پستی بر عهده متقاضی و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده، کلیه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده متقاضی است.

در صورت بروز هرگونه تأخیر احتمالی در تحویل خودرو در روش فروش فوق‌العاده با موعد تحویل ۹۰ روزه برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل ۳۶ درصد سالیانه (۳ درصد ماهیانه) خسارت تاخیر به صورت روز شمار محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار مشتری (پنل کاربری) میسر است. و لیکن پس از واریز وجه، مشتری به هیچ عنوان حق انصراف ندارد.

سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است و تمامی پیامک‌های ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

این بخشنامه بر مبنای مجوز صادره به شماره نامه ۲۱۶۱۱۶/۶۰ مورخ ۰۷/‏۰۹/‏۱۴۰۱‬ تنظیم شده است.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو

طبق اعلام مسئولان نتایج قرعه‌کشی حداکثر ظرف یک هفته پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، پس از احراز هویت و تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت نام‌کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجد شرایط بودن متقاضیان، اعلام خواهد شد.

 


 

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه