سرگیجه قیمتی در بازار آهن

سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ 218 0
سرگیجه قیمتی در بازار آهن بازار آهن و فولاد روز گذشته نوسانات متعددی را تجربه کرد و در حالیکه بسیاری از مبادی فروش، قیمت آهن‌آلات را ثابت اعلام کردند اما شمار زیادی از شرکت‌ها نیز افزایش قیمت داشتند.

به گزارش تجارت بان به نقل از آهن‌نیوز؛ بازار و قیمت‌گذاری مقاطع فولادی نیز همچون سایر محصولات تحت تاثیر مولفه‌های متعددی است که قیمت مواد اولیه، میزان عرضه و تقاضا، هزینه حمل ونقل حتی مسائل اجتماعی از جمله مهم‌ترین این عوامل هستند.

بازار امروز نوسانات قیمتی زیادی را شاهد بود به طوریکه نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی افزایشی بود. میلگرد و تیرآهن در کارخانه و بنگاه افزایش یافت. محصولات مفتولی بدون تغییر اعلام شد. نرخ اکثر تولید کنندگان شمش فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در بازار امروز قیمت نبشی و ناودانی و سپری، ۲۰۰ تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز گذشته داشته است و به ترتیب با میانگین قیمتی ۲۲ هزار ۹۰۰ تومان، ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان و ۲۳ هزار و ۳۵۰ تومان به فروش رفت.

میلگرد خاموت نیز امروز ۲۰۰ تومان افزایش داشت و به قیمت میانگین ۲۳ و ۴۰۰ تومان بود و میلگرد ذوب آهن اصفهان امروز ۵۰ الی ۲۵۰ افزایش قیمت نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز گذشته داشته و به قیمت میانگین ۲۰ هزار و ۹۰۰ تومن معامله شد.

در بخش تیرآهن شاخه ای ۱۰ الی ۲۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز گذشته داشته است.

ورق سیاه فولاد اکسین ۳۰۰ الی ۱۲۰۰ تومان افزایش در برخی سایزها و در برخی دیگر ۲۰۰ الی ۴۰۰ تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت اعلامی روز گذشته داشت و میانگین قیمت ۳۱ هزار تومان را به خود اختصاص داد.

در بازار قوطی و پروفیل قیمت‌ها افزایشی بوده و به مبلغ میانگین 32 هزار تومان معامله شد.

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه