استعفای حمید حسینی از دبیرکلی اتاق ایران و عراق

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ 628 0
استعفای حمید حسینی از دبیرکلی اتاق ایران و عراق حمید حسینی از دبیرکلی اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق خداحافظی کرد. وی مدت 3 یال عهده دار این سمت بود.

به گزارش تجارت بان، سیدحسینی در آخرین مطلب وب سایت شخصی خود نوشته است: «هفته ای پرثمر وکم جنب وجوش را پشت سر گذاشتم، هفته گذشته که از دبیرکلی اتاق استعفا دادم تا چند روز بد عادت و مردد بودم ، در پایان هفته تصمیم گرفتم از این فرصت برای پیگیری چند پرونده ناتمام قضایی و شروع چند پروژه کاری استفاده کنم،

 

در روز شنبه ریلکس تر از همیشه روز را آغاز کردم و نگران دیر رسیدن به اتاق و جلسه با اعضا نبودم، ترجیح دادم “دورکاری” کنم و با توجه به جلسه مهم سه شنبه در دادسرای اموربین الملل مدارک و مستندات خود را ازمیان صدها ایمیل پیدا کرده و نقطه نظرات خود را برای ارایه در جلسه مواجهه به وکلا ارسال کنم.


این روزها تماس های زیادی از اعضا اتاق، مدیران کشور و دوستانم در عراق و خارج از کشور بابت استعفایم از اتاق دارم و پیگیر دلایل خروجم از اتاق هستند، البته همکاران در شرکت و شرکای خارجی از این موضوع بسیار خوشحالند و انواع سفارشات کالایی و پیشنهادات کاری ارسال می کنند.


با وجود اینکه بسیاری از شرکتهای عضو اتاق در جریان استعفای من از دبیر کلی هستند ولی برای مشاوره و پیگیری امور تماس می گیرند و بعضا اصرار به ملاقات حضوری دارند.
لذا عصر شنبه به دفتر میرداماد رفتم و به همکارانم اطلاع دادم که از فردا در دفتر مستقر خواهم شد.»


سیدحمیدحسینی متولد سال ۱۳۳۷ شهر رفسنجان است. در کارنامه این فعال فعال اقتصادی ایرانی عضویت اتاق بازرگانی ایران،  رئیس کمیسیون اصل ۴۴ و محیط کسب و کار  دیده می شود. او از بنیانگذاران اصلی اتحادیه صادرکنندگان فراورده‌های نفتی است و به مدت ۴ سال نیز ریاست این اتحادیه را عهده دار بود.

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه