استقبال کردهای عراق از وریا غفوری

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ 686 0
استقبال کردهای عراق از وریا غفوری اکنون هزاران پیچ در شبکه های اجتماعی اقلیم کردستان در حمایت از غفوری و تیم استقلال برای بازی عصر امروز (دوشنبه) مقابل الشرطه عراق فعال شده است.

به گزارش تجارت بان به نقل از ایرنا، غفوری بازیکن سنندجی و کرد تبار استقلال که همراه این تیم در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا عصر شنبه وارد اربیل شد بیش از نام و آوازه استقلال، دیگر بازیکن و کادر فنی این تیم مورد توجه ویژه رسانه ها و کردهای اقلیم کردستان قرار گرفت.

 

خبرنگاران شبکه های تلویزیونی اقلیم که از چند ساعت قبل در انتظار ورود تیم استقلال بودند بلافاصله با وارد شدن عفوری به سالن فرودگاه بین المللی اربیل برای انجام مصاحبه به سمت وی هجوم بردند.

 

انتشار مصاحبه وریا در شبکه های تلویزیونی و فضای مجازی بازتاب های گسترده ای در اقلیم کردستان داشت و به دنبال آن بسیاری از کردهای عراق در شبکه های اجتماعی خود را هوادار استقلال و غفوری معرفی کردند.

 

اکنون هزاران پیچ در شبکه های اجتماعی اقلیم کردستان در حمایت از غفوری و تیم استقلال برای بازی عصر امروز (دوشنبه) مقابل الشرطه عراق فعال شده است.  

 

غفوری در مصاحبه خود با رسانه های اقلیم از کردها خواسته بود که در بازی مقابل الشرطه عراق به ورزشگاه شهر اربیل بیایند و یکصدا استقلال را تشویق کنند.

 

پس از این درخواست دهها هزار کرد عراقی در شبکه های اجتماعی اعلام کردند که در بازی این تیم مقابل الشرطه در ورزشگاه «فرانسوا حریری» یکپارچه استقلال را تشویق خواهند کرد.

 

انتظار می رود با توجه به حمایت گسترده کردهای اقلیم از وریا غفوری و حضور آنان در ورزشگاه، تیم استقلال تهران در بازی امروز با حمایت تماشاگران کرد با روحیه بالا به مصاف حریف برود.

 

بازی دو تیم استقلال تهران و الشرطه عراق در چارچوب مرحله گروهی رقابت های جام باشگاه های آسیا ساعت ۱۷:۳۰عصر امروز دوشنبه به وقت محلی و ۱۸ به وقت تهران در ورزشگاه فرانسوا حریری شهر اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق برگزار می شود.

 

این ورزشگاه حدود ۳۰ هزار نفر گنجایش دارد.

 

 استقلال در رقابت های قهرمانی باشگاه‌های آسیا در سال ۱۳۵۰، دو بار به دیدار تیم الشرطه رفت که یک بار در دور نخست و یک بار در نیمه ‌نهایی با نتایج ۳ بر ۲ و همچنین ۲ بر صفر شکست خورد.

 

الشرطه (پلیس) از باشگاه های مطرح شهر بغداد و عراق به شمار می رود.

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه